MWC 2015: ایسر دستبند هوشمند Liquid Leap Plus را معرفی کرد

ایسر با معرفی چند محصول فعالیت خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل آغاز کرد. یکی از این محصولات دستبند هوشمندی با نام با نام Liquid Leap + است که نسل دوم دستبند هوشمند این شرکت خواهد بود….

ایسر با معرفی چند محصول فعالیت خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل آغاز کرد. یکی از این محصولات دستبند هوشمندی با نام با نام Liquid Leap + است که نسل دوم دستبند هوشمند این شرکت خواهد بود. این دستگاه تمامی انتظاراتی را که می توان از یک دستبند هوشمند داشته باشیم شامل: شمارش تعداد قدم‌ها، اندازه گیری کالری مصرف شده، مسافت طی شده و ثبت دقایق خواب کاربر در شب را برآورده می کند.

این دستبند همچنین ویژگی‌های هوشمند زیادی هنگام اتصال به تلفن هوشمند دارد. پشتیبانی از کنترل‌های موزیک شامل پخش کردن موزیک، توقف و عوض کردن قطعه ی موسیقی از ویژگی‌های این دستبند هنگام اتصال به اپلیکیشن پلیر گوشی هوشمند است. از سایر ویژگی‌های هوشمند این دستبند می‌توان به نمایش نوتیفیکیشن‌ها (پیغام‌های هشدار)، ایمیل‌ها، رویدادهای تقویم و پیام‌های متنی اشاره کرد. هنوز اطلاعات کاملی در رابطه با نمایش متن بر روی صفحه‌ نمایش یک اینچی لمسی این دستبند موجود نیست.

acer-liquid-leap-green04

 

همچنین این دستبند قابلیت ساعت هشدار در حالت سکوت و پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها را دارد. ایسر درباره‌ی تنوع اپلکیشن‌ها هنوز سخنی به میان نیاورده است، احتمالا این اپلیکیشن‌ها مربوط به ثبت تمرین‌های خاص باشد، این امکان در دستبند قبلی هوشمند این شرکت وجود داشت.

یکی از ورزش‌هایی که نمی‌توانید با این دستبند انجام دهید شناست. این دستبند هوشمند تا حدی ضدآب است که بتوانید با آن زیر باران قدم بزنید یا ظرف بشویید، شنا کردن و دوش گرفتن ممکن است به این دستبند آسیب بزند. این دستگاه برای ضدآب بودن گواهی IPX7 دریافت کرده است. به این معنی که شما می‌توانید این دستبند را به مدت 30 دقیقه حدود یک متر زیر آب نگاه دارید. عمر باتری این دستبند هوشمند با توجه به مصرف کاربر از 5 تا 7 روز است.

قسمت اصلی دستبند به راحتی جدا می شود و کاربر می‌تواند رنگ دستبند را عوض کند. Liquid Leap+ دارای سه رنگ مختلف مشکی، صورتی و سبز خواهد بود. این دستبند هوشمند در اروپا، خاورمیانه و آفریقا با قیمت 79 یورو عرضه خواهد شد. 

acer-liquid-leap-black08

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال