تصویر جدید وان پلاس 2 نمایشگر 5.5 اینچی گوشی را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از گوشی جدید کمپانی وان پلاس لو رفته است که علاوه بر نشان دادن ظاهر گوشی، اطلاعات کلیدی را از سخت افزار گوشی در اختیار قرار می‌دهد. این تصویر منتشر شده با تصویری که در کمپین عکس برداری کمپانی وان پلاس دیده شده بود به طور کامل فرق دارد. در این تصویر از افکت‌ […]

تصویر جدیدی از گوشی جدید کمپانی وان پلاس لو رفته است که علاوه بر نشان دادن ظاهر گوشی، اطلاعات کلیدی را از سخت افزار گوشی در اختیار قرار می‌دهد. این تصویر منتشر شده با تصویری که در کمپین عکس برداری کمپانی وان پلاس دیده شده بود به طور کامل فرق دارد. در این تصویر از افکت‌ خاصی برای عکس برداری استفاده شده است.

همانطور که در خبر‌ها هم داشتیم وان پلاس قصد دارد تا یک ماه دیگر به شکلی متفاوت و با استفاده از واقعیت مجازی از گوشی جدید خود رونمایی کند.  کمپانی وان پلاس حضور نسخه‌ی دوم چیپست اسنپدراگون 810 به علاوه پشتیبانی از پورت یو اس بی Type-c را تاکنون برای این گوشی تایید کرده است.

بر طبق این تصویر می‌توان گفت که وان پلاس 2 دارای بدنه‌ای فلزی خواهد بود که پشت گوشی را رنگ مشکی مات پوشش می‌دهد. بر اساس شایعات مختلف، صفحه نمایش گوشی 5.5 یا 5.7 اینچ خواهد بود که رزولوشن 1080p برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است. وان پلاس 2 دارای حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 یا 64 گیگابایتی خواهد بود.

همانطور که مشاهده می‌کنید، از عکس گرفته شده به دلیل افکت خاصی که دارد به سختی می‌توان ویژگی‌هایش را تشخیص داد. تا شایعات بعدی مربوط به این گوشی فعلا باید همین مشخصات را به عنوان مشخصات اصلی وان پلاس 2 بدانیم تا شاید وان پلاس در تاریخ 27 جولای و زمان معرفی گوشی ما را غافلگیر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال