تصاویری از گوشی جدید کمپانی ZTE با نام Nubia X8 منتشر شد

بعد از این که ZTE از جدیدترین پرچمدار خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد، حال این کمپانی مشغول ساخت گوشی دیگری به نام Nubia X8 است. سایت مطرح چینی Weibo تصاویری را از این گوشی به بیرون منتشر کرده که نوید یک گوشی قدرت‌مند دیگر از این شرکت چینی را می‌دهد. با توجه به این تصاویر می‌توان […]

بعد از این که ZTE از جدیدترین پرچمدار خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد، حال این کمپانی مشغول ساخت گوشی دیگری به نام Nubia X8 است. سایت مطرح چینی Weibo تصاویری را از این گوشی به بیرون منتشر کرده که نوید یک گوشی قدرت‌مند دیگر از این شرکت چینی را می‌دهد.

تصاویری از گوشی جدید کمپانی ZTE به نام Nubia X8 به بیرون منتشر شد

با توجه به این تصاویر می‌توان حدس زد که Nubia X8 دارای نمایشگری 6 اینچی خواهد بود و بدنه‌ی فلزی و یک پارچه‌ی آن شما را یاد گوشی Htc One Max خواهد انداخت. در یکی از تصاویر منتشر شده نیز در پایین لنز دوربین اصلی می‌توان شاهد حسگر اثر انگشت نیز بود.

تصاویری از گوشی جدید کمپانی ZTE به نام Nubia X8 به بیرون منتشر شد

با توجه به مشخصاتی که به همراه عکس لو رفته، Nubia X8 دارای قطری 7.9 میلی متری خواهد بود. ZTE قصد دارد این گوشی را با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 یا 64 گیگابایتی مجهز کند.

قطعا نمی‌توان اطمینان زیادی به این شایعات داشت چرا که مشخصات لو رفته از این گوشی که در سایت رسمی ZTE دیده شده مشخص نیست مربوط به این گوشی باشد یا خیر. به هر حال تنها راه برای اطمینان یافتن از این شایعات صبر کردن می‌باشد. فعلا باید منتظر واکنش ZTE به تصاویر لو رفته باشیم.

تصاویری از گوشی جدید کمپانی ZTE به نام Nubia X8 به بیرون منتشر شد

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال