کوآلکام وجود چیپ Snapdragon 820 در LG G5 را تایید کرد

همانطور که در جریان هستید، تا سه روز دیگر شرکت ال‌جی پرچم‌دار بعدی خود یعنی G5 را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند و شایعاتی که در مورد این گوشی‌هوشمند نیز منتشر شده‌اند، بسیار زیاد است. روز گذشته مقاله‌ای جامع در مورد هر چیزی که از LG G5 می‌دانیم منتشر شد که با خواندن آن […]

همانطور که در جریان هستید، تا سه روز دیگر شرکت ال‌جی پرچم‌دار بعدی خود یعنی G5 را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند و شایعاتی که در مورد این گوشی‌هوشمند نیز منتشر شده‌اند، بسیار زیاد است. روز گذشته مقاله‌ای جامع در مورد هر چیزی که از LG G5 می‌دانیم منتشر شد که با خواندن آن می‌توانید اطلاعات در مورد این گوشی‌هوشمند را یکجا و به صورت کامل بخوانید.

اما اخیرا خبری در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده که می‌تواند بسیار جذاب باشد. هرچند که ما از پیش می‌دانستیم که سازندگان می‌خواهند از چیپ Snapdragon 820 استفاده کنند، کوآلکام سه روز مانده به معرفی این محصول، این موضوع را رسما از طریق تویئتر اعلام نمودند تا شک ما در این مورد به یقین تبدیل گردد.

سال گذشته کوآلکام وضعیت خوبی نداشت و سامسونگ با استفاده از چیپ اختصاصی خود، گوی رقابت را از این شرکت ربود، اما اگر سامسونگ هم از چیپ Snapdragon 820 برای پرچم‌داران خود استفاده کند، می‌تواند شاهد بازگشت دوباره‌ی کوآلکام به این عرصه باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال