انتشار تصاویری از نسل بعدی ایرپاد اپل به همراه کیس شارژر

تصاویر جدید منتشر شده نشان می دهد به زودی شاهد عرضه نسل بعدی ایرپاد اپل خواهیم بود. این تصاویر که در وبسایت 52audio منتشر شده مربوط به ایرپاد و کیس شارژر اپل است که طراحی آن تفاوت زیادی نداشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر منتشر شده منتسب به ایرپاد ۳ […]

تصاویر جدید منتشر شده نشان می دهد به زودی شاهد عرضه نسل بعدی ایرپاد اپل خواهیم بود. این تصاویر که در وبسایت 52audio منتشر شده مربوط به ایرپاد و کیس شارژر اپل است که طراحی آن تفاوت زیادی نداشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر منتشر شده منتسب به ایرپاد ۳ شبیه به مشخصاتی است که پیش از این در مورد آن منتشر شده بود. البته ایرپاد ۳ پایه های کوتاه تری داشته و دیگر خبری از قابلیت حذف نویز فعال در آن نیست

قابلیت دیگر موجود در ایرپاد ۳ سیستم رفع فشار است که پیش از این نیز در ایرپاد پرو وجود داشته است. این سیستم به کاربر کمک می کند تا به مدت طولانی از این ایرپاد استفاده کند. با همسان‌سازی فشار هوای درون گوش می‌توان در طولانی مدت بدون هیچ گونه ناراحتی از این ایرپاد استفاده کرد. کیس شارژر این دستگاه نیز به شاخص ال ای دی مجهز بوده و ظاهر آن کمی متفاوت است. عمر باتری ایرپاد جدید همان ۵ ساعت می باشد. وب سایت 52audio در مشخصات ایرپاد گفته است: ایرپاد ۳ می تواند از صدای فضایی پشتیبانی کند. این قابلیت پیش از این نیز در ایرپاد‌پرو وجود داشته است.

 احتمال می‌رود معرفی ایرپاد پرو در همان نیمه نخست سال ۲۰۲۱ و در تاریخ ۲۶ اسفند انجام شود. هرچند که بلومبرگ این تاریخ را درست نمی داند. اما مینگ چی کو برگزاری این رویداد را حتمی می داند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال