بر اساس گزارشات فروش گوشی G4 ال‌جی کمتر از انتظارات این شرکت بوده است

آن‌گونه که به نظر می‌رسد، پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی، G4، انتظارات این شرکت را برآورده نکرده است. بر طبق منابع خبری کره جنوبی، فروش این گوشی در این کشور بسیار زیر سطح انتظارات ال‌جی بوده است. بر طبق گزارش، شرکت ال‌جی تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی، تنها توانسته است کمی بیشتر از 240000 […]

آن‌گونه که به نظر می‌رسد، پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی، G4، انتظارات این شرکت را برآورده نکرده است. بر طبق منابع خبری کره جنوبی، فروش این گوشی در این کشور بسیار زیر سطح انتظارات ال‌جی بوده است.

بر طبق گزارش، شرکت ال‌جی تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی، تنها توانسته است کمی بیشتر از 240000 دستگاه از این پرچم‌دار را به فروش رساند که این فروش روزانه تقریباً 3500 تا 3800 دستگاه بوده است.

اگرچه با توجه به این مسئله که این گوشی در پایان ماه آوریل عرضه شده است، این رقم، رقم بدی برای ال‌جی نبوده است، اما وقتی آن را با فروش 1.3 میلیونی پرچم‌داران رقیب، یعنی گلکسی اس 6 و اس 6 اج در طول همین بازه زمانی مقایسه کنیم، کمی اندک به شمار خواهد رفت.

ال‌جی هدف خود را روی فروش 70 میلیون گوشی‌هوشمند در سال جاری متمرکز کرده بود که از این میزان، فروش 12 میلیون دستگاه را برای G4 پیش‌بینی کرده بود. حال با توجه به فروش اندک G4 در کشور خانگی خود، به نظر می‌رسد ال‌جی باید در سطح انتظارات خود تجدید نظر کرده و به فکر چاره باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال