شایعه: سامسونگ در حال کار بر روی جانشینان گوشی‌های گلکسی A5 ،A3 و A7 است

سال پیش بود که کمپانی بزرگ سامسونگ از گوشی‌های سری جدید خود با نام‌های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 رونمایی کرد. هنوز اطلاعات و آمار دقیقی از میزان فروش این سری از گوشی‌ها در دسترس نیست، اما آن چیز که آشکار است، خبر از موفقیت این سری از گوشی‌های شرکت سامسونگ می‌دهد. حتی […]

سال پیش بود که کمپانی بزرگ سامسونگ از گوشی‌های سری جدید خود با نام‌های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 رونمایی کرد. هنوز اطلاعات و آمار دقیقی از میزان فروش این سری از گوشی‌ها در دسترس نیست، اما آن چیز که آشکار است، خبر از موفقیت این سری از گوشی‌های شرکت سامسونگ می‌دهد. حتی وبسایت SamMobile نیز خود این موضوع را تایید کرده است.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت SamMobile، مسئولان آن مدعی هستند که شرکت کُره‌ای سامسونگ بر روی زنجیره دیگری از گوشی‌های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 در حال کار است. حتی جالب است بدانید که در ابتدای سال میلادی کنونی، شرکت سامسونگ نام‌های تجاری گلکسی A6، گلکسی A8 و گلکسی A9 را به نام خود به ثبت رساند و از این نظر، حدس و گمان بر معرفی این سری جدید از گوشی‌ها، در سال میلادی جدید قوت گرفته است.

البته کمپانی سامسونگ در ادامه کار، در کشور چین از گوشی گلکسی A8 رونمایی به عمل آورد. این موضوع نشان می‌دهد که حداقل یکی از شایعات موجود، به واقعیت پیوسته است. اما هنوز ماهیت و مشخصات دقیق دو گوشی دیگر ناشناخته و مجهول مانده است. طبق شواهد و اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های جدید سامسونگ با نام مدل SM-A310F, SM-A510F و SM-A710F معرفی خواهند شد که در مقایسه با نام مدل سری قبلی، متوجه اختلاف اسمی ناچیزی بین آنها می‌شویم.

در هر صورت تمامی اطلاعات منتشر شده تنها در سطح شایعه‌ای بیش نبوده و به همین دلیل نمی‌توان در مورد نام‌های ذکر شده و مشخصات و سخت‌افزارهای موجود در هر گوشی به طور دقیق قضاوت کرد. اما با این حال به طور دقیقی به مشاهده تغییرات و اطلاعات جدید درز شده در این حیطه خواهیم پرداخت.

با تمام این تفاسیر، نظر شما چیست؟ آیا سری گوشی‌های جدید کمپانی بزرگ سامسونگ می‌توانند در بازار جدید گوشی‌های میان‌رده که سود بسیار زیادی را در قبال فروش بسیار بالای دستگاه‌ها به خود اختصاص داده‌اند، موفقیت‌های نسل قبلی خود را تکرار کنند؟! از جانشینان گوشی‌های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 و مشخصات آنها چه انتظاراتی دارید؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.