تصایور رندر نسخه‌ی 2016 گلکسی J3 سامسونگ به بیرون درز کرد

سامسونگ نسخه‌ی 2016 گلکسی J3 را در آبان ماه معرفی کرد و فعلا آن را تنها برای دو اپراتور در کشور آمریکا عرضه کرده است. حال سامسونگ قصد دارد این گوشی را برای اپراتور معروف AT&T  آمریکا نیز در روزهای پیش‌رو عرضه کند چرا که اولین تصاویر از این نسخه از گوشی گلکسی J3 سامسونگ نسخه‌ی 2016 […]

سامسونگ نسخه‌ی 2016 گلکسی J3 را در آبان ماه معرفی کرد و فعلا آن را تنها برای دو اپراتور در کشور آمریکا عرضه کرده است. حال سامسونگ قصد دارد این گوشی را برای اپراتور معروف AT&T  آمریکا نیز در روزهای پیش‌رو عرضه کند چرا که اولین تصاویر از این نسخه از گوشی گلکسی J3 سامسونگ نسخه‌ی 2016 به بیرون درز کرده است.

این تصویر را حساب کاربری evleaks  در توئیتر خود فاش کرده و معتقد است که سامسونگ با همین طراحی این گوشی را برای اپراتور AT&T عرضه می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد رنگ‌های دیگری را برای گلکسی J3 عرضه کند و یا اینکه فعلا به عرضه‌ی دو رنگ سفید و سیاه بسنده می‌کند.

گلکسی J3 سامسونگ دارای نمایشگر 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 720p است. پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A7 در زیر قاب این گوشی قرار گرفته و در کنار‌آن 1.5 گیگابایت رم نیز تعبیه شده است. باتری 2600 میلی‌آمپری و اندروید 5.1.1 از دیگر مشخصات این گوشی میان‌رده می‌توان نام برد.

مقدار رزولوشن دوربین و میزان حافظه‌‌ی داخلی گوشی بستگی به اپراتور استفاده کننده دارد. بنابراین باید صبر کنیم و ببینم اپراتور AT&T چه گزینه‌ای را برای این گوشی انتخاب خواهد کرد. اپراتورهای قبلی سنسوری 5 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و سنسوری 2 مگاپیکسلی را برای دوربین جلو انتخاب کرده‌ بودند و حافظه‌ی داخلی گوشی نیز 16 گیگابایت بوده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال