گوشی گلکسی J3 2017 در بنچمارک GFXBench رویت شد

نسل سوم گوشی‌های سری J سامسونگ در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد؛ بعد از اینکه گوشی گلکسی J3 2017 در دو رگولاتوری TENNA و FCC دیده‌ شد و حتی از گروه SIG‌ نیز تاییده‌ی خود را دریافت کرد، حالا نوبت به آن رسیده تا این گوشی در بنچمارک GFXBench نیز مشاهده شود. در این بنچمارک […]

نسل سوم گوشی‌های سری J سامسونگ در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد؛ بعد از اینکه گوشی گلکسی J3 2017 در دو رگولاتوری TENNA و FCC دیده‌ شد و حتی از گروه SIG‌ نیز تاییده‌ی خود را دریافت کرد، حالا نوبت به آن رسیده تا این گوشی در بنچمارک GFXBench نیز مشاهده شود.

در این بنچمارک گوشی گلکسی J3 2017 که شماره ساخت SM-J327 را با خود یدک می‌کشد توسط یک چیپست اسنپ‌دراگون که دارای پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با قدرت پردازش ۱.۴ گیگاهرتز است احاطه شده است. این گوشی ۵ اینچی قرار است رزولوشن اچ‌دی را به کاربران تحویل دهد. حافظه‌ی رم این گوشی ۱.۵ یا ۲ گیگابایت خواهد بود و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی برای آن تعبیه خواهد شد. همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، سنسوری ۵ مگاپیکسلی در درون دوربین اصلی گوشی قرار خواهد گرفت و دوربین جلوی گوشی هم به سنسوری ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. قرار است این موبایل با اندروید ۶.۰.۱ وارد بازار شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال