نگاهی به وسایل جانبی گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ

همیشه شرکت‌های بزرگ در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود،‌ وسایل و لوازم جانبی گوناگونی برای آنها را نیز رونمایی می‌کنند. گلکسی نوت 7 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. البته در این حین لوزام جانبی بسیار زیادی نیز توسط شرکت‌های جانبی برای این دسته از گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود ولی در هر حال […]

همیشه شرکت‌های بزرگ در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود،‌ وسایل و لوازم جانبی گوناگونی برای آنها را نیز رونمایی می‌کنند. گلکسی نوت 7 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. البته در این حین لوزام جانبی بسیار زیادی نیز توسط شرکت‌های جانبی برای این دسته از گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود ولی در هر حال کمپانی سازنده محصول معمولا لوازم جانبی ویژه‌ای را برای گوشی هوشمند خود تهیه کرده و ارائه می‌دهد. در بخش زیر قصد داریم نیم نگاهی به لوازم جانبی تولید شده توسط شرکت سامسونگ به منظور استفاده در گوشی گلکسی نوت 7 بیندازیم. در ادامه با تک‌نیوز همراه باشید؛


کاور S View Standing

قیمت تقریبی: نامعلوم

کاور S View Standing همان طور که در تصاویر بالا به آن می‌نگرید، قاب‌های محافظ جدیدی هستند که تنها برای قرارگیری بر روی گوشی‌ گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ طراحی و ساخته شده‌اند. از طرفی طراحی این کاور‌ها بسیار زیبا و البته کاربردی بوده و در حقیقت به وسیله آن می‌توانید در هنگام تماشای یک فیلم یا تصویر، گوشی هوشمند را در حالت ایستاده قرار دهید. بله درست است. این محصول در دو حالت قابل استفاده خواهد بود. اولی کاور محافظ گوشی بوده و دیگری نیز به عنوان یک استند قابل استفاده خواهد بود. در هر صورت باید گفت که از نوآوری سامسونگ به منظور تولید چنین محصول زیبا و کاربری تشکر می‌کنیم.


کاور LED View

قیمت تقریبی: 69.99 دلار

کاور محافظ LED View سامسونگ محصولی است که دارای یک درب بوده و می‌تواند بر روی نمایشگر گوشی قرار بگیرد. اما ویژگی این قاب محافظ این است که در هنگام بسته شدن درب آن بر روی نمایشگر گوشی، امکان نمایش ساعت و همچنین بعضی از اعلانات به صورت ساده و سبک وجود خواهد داشت. در بخش بالا می‌توانید به این قاب‌های جدید نگاهی بیندازید.


کاور Clear View

قیمت تقریبی: 60.00 دلار

کاور دیگری که همانند محصول قبلی دارای درب‌ یخچالی است و بر روی نمایشگر گوشی قرار می‌گیرد، قاب Clear View نام دارد که به صورت اختصاصی توسط شرکت سامسونگ و برای گوشی گلکسی نوت 7 طراحی و تولید گشته است. درب قدامی این کاور نیمه شفاف بوده و از این رو می‌تواند اطلاعات بسیار خوبی را از نمایشگر گوشی به قسمت بیرونی خود انتقال دهد. البته بهتر است بدانید که این قاب برای سری گلکسی اس 7 نیز تولید و طراحی شده بود.


کیبورد فیزیکی

قیمت تقریبی: 59.99 دلار

شاید عجیب و غریب‌ترین محصول معرفی شده برای این گوشی، کیبورد فیزیکی شرکت سامسونگ باشد. درست همانند سری گلکسی اس 7، برای گلکسی نوت 7 نیز شرکت سامسونگ Keyboard Cover را فراهم آورده است که البته شباهت بسیار زیادی به کیبورد فیزیکی گوشی‌های جدید شرکت بلک‌بری دارد. مسلما تایپ کردن با این کیبورد فیزیکی بسیار خوشایند و لذت بخش خواهد بود. هر چند نمی‌دانیم به چه دلیل می‌بایست در هنگام جواب دادن به پیام‌های دوستان از این کیبورد استفاده کرده و آن را بر روی گوشی نصب کنید.


کاور Lens 

قیمت تقریبی: 149.99 دلار

آیا دوربین باکیفیت گلکسی نوت 7 برایتان راضی کننده نمی‌باشد؟ در این صورت می‌توانید کاور لنز سامسونگ را نیز خریداری کنید و با استفاده از این قاب یک لنز بزرگ را نیز به آن متصل نمایید تا به قدرت اپتیکی بیشتری به عکاسی بپردازید. البته می‌بایست به این نکته نیز اشاره کرد که از نظر تکنیک عکاسی، این مورد خود دارای نقص‌های فراوانی می‌باشد. از طرفی می‌بایست به این نکته نیز اشاره کرد که این لوازم جانبی گران قیمت به منظور افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده طراحی نشده‌اند. اما در هر صورت جذابیت خاصی را به شما و گوشی هوشمندتان در هنگام عکاسی از اطراف خواهد بخشید. جالب است بدانید که این سری از لوازم قبلا هم برای سری گلکسی اس 7 طراحی و تولید شده بود.


شارژر شارژ بی‌سیم و سریع گوشی

قیمت تقریبی: 69.99 دلار

wireless -charger

نوع کاربری این محصول را می‌توان به سادگی از نام آن حدس زد. اما در هر صورت می‌بایست گفت که شارژر بی‌سیم گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ به شما این اجازه را خواهد داد تا به صورت بی‌سیم و بدون به کار بردن هیچ گونه کابلی نوت 7 خود را شارژ نمایید. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که با استفاده از این محصول شارژ کردن گوشی نیز سریع‌تر از حالت عادی خواهد بود. به همین دلیل است که قیمت 69.99 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.


Backpack

قیمت تقریبی: 69.99 دلار

backpack

برخلاف دیگر محصولات معرفی شده تا به این جای کار، این مورد دارای نام بسیار لوکس و مختصری است. با استفاده از Backpack میزان انرژی 3100 میلی‌آمپر ساعت به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی نوت 7 اضافه خواهد شد. جالب است بدانید که بدنه این محصول از جنس پلاستیک بوده و البته همانند خود گوشی، قابلیت ضد آب بودن را خواهد داشت. مسلما اجرای بازی Pokemon در زیر آب با استفاده از این محصول بسیار آسان و ساده خواهد بود.


پاور بانک شارژ سریع گوشی

قیمت تقریبی: 79.99 دلار

Pdpdefault-eb-pg935bsugus-600x600-C1-052016

این محصول را می‌توانید هم اینک از وب‌سایت شرکت سامسونگ خریداری نمایید. این محصول که با نام Fast Charge Battery Pack شناخته می‌شود کالایی است که 79.99 دلار قیمت داشته و با استفاده از باتری 10200 میلی‌آمپر ساعتی بزرگ آن می‌توانید گلکسی نوت 7 را دو بار به طور کامل شارژ نمایید. مسلما در صورت در اختیار داشتن این محصول دیگر نگرانی خاصی بابت تمام شدن شارژ گوشی خود در سفرها نخواهید داشت.


آداپتور USB Type-C

به طور پیشفرض به همراه نوت 7 ارائه می‌شود

adapter-note-7

اگر بخواهیم به یکی از محصولات بسیار کاربردی و مفید این گوشی اشاره نماییم، می‌بایست کانکتور یا همان آداپتور تبدیل USB Type-C را نام برد. با وجود سادگی، تولید و طراحی و ارائه این محصول قابل ستایش خواهد بود. شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است یکی از این آداپتورها را به طور پیشفرض در جعبه گوشی گلکسی نوت 7 قرار دهد. با استفاده از این آداپتور می‌توانید دیگر لوازم جانبی که دارای سوکت microUSB هستند را به آن متصل کرده و سپس سر Type-C آن را به نوت 7 اتصال دهید.


هدست Gear VR سامسونگ

قیمت: 99 دلار

gear-vr

مسلما در آینده نزدیک، هدست‌های واقعیت مجازی به بخشی از زندگی روزمره تبدیل خواهند شد. اما در مورد هدست Gear VR سامسونگ نیز باید گفت که با نگاهی به این محصول، شاهد طراحی بسیار زیبای مهندسین این شرکت کره‌ای خواهید بود. البته بهتر است بدانید که این هدست تنها برای نوت 7 قابل استفاده نبوده و در واقع از دیگر گوشی‌های سری گلکسی شرکت سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد.