تصاویر رندر گلکسی نوت 7 سامسونگ در سه رنگ مختلف منتشر شد

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در چند ماه آینده روانه‎ی باز خواهد شد و چیز زیادی در رابطه با این دستگاه تایید نشده است، به استثنای نام آن که به طور غیر مستقیم توسط عکسی که از لوگوی این محصول به بیرون درز پیدا کرده، مشخص شده است. به همراه بعضی از رندرهای اولیه‎ای که […]

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در چند ماه آینده روانه‎ی باز خواهد شد و چیز زیادی در رابطه با این دستگاه تایید نشده است، به استثنای نام آن که به طور غیر مستقیم توسط عکسی که از لوگوی این محصول به بیرون درز پیدا کرده، مشخص شده است.

به همراه بعضی از رندرهای اولیه‎ای که در رابطه با ظاهر گوشی گلکسی نوت 7 به چشم می‎خورند، به نظر می‎رسد که رندرهای تازه‎ای نیز در سطح اینترنت منتشر شده‎اند. ولی خاص بودن این موارد جدید به این علت است که فبلت جدید سامسونگ را در سه رنگ نشان می‎دهند.

تصاویر رندر گلکسی نوت 7 سامسونگ در سه رنگ مختلف منتشر شد

همان‎طور که در تصویر بالا می‎توانید مشاهده کنید این سه رنگ عبارتند از عقیق مشکی، نقره‎ی تیتانیومی، آبی مرجانی. مطابق انتظار، انتشار این رندرها توسط لو دهنده‎ی معروف توییتری آقای ایوان بلاس با نام کاربردی @evleaks در توییتر صورت گرفته است.

انتظار می‎رود که در مرداد ماه گلکسی نوت 7 به صورت رسمی معرفی شود، گوشی که دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی خمیده، صفحه‎ی نمایشی از نوع Super AMOLED، 6 گیگابایت رم، حافظه‎ی داخلی 64 گیگابایتی، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود و هم‎‎چنین این انتظار وجود دارد که تاییدیه‎ی IP68 هم به منظور ضد آب و غبار بودن در آن به چشم بخورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال