گلکسی S7 edge سامسونگ نیز در حال شارژ منفجر شد

ظاهراً آتش گرفتن گوشی‌های سامسونگ تنها به گلکسی نوت 7 ختم نشده است چرا که یکی از گوشی‌های گلکسی S7 edge هم در حین شارژ شدن در طی شب، منفجر شد در حالیکه تنها دو هفته از خرید این گوشی توسط صاحبش می‌گذشت و دارای باتری‌های ایمن بود. البته این اولین بار نیست که گلکسی […]

ظاهراً آتش گرفتن گوشی‌های سامسونگ تنها به گلکسی نوت 7 ختم نشده است چرا که یکی از گوشی‌های گلکسی S7 edge هم در حین شارژ شدن در طی شب، منفجر شد در حالیکه تنها دو هفته از خرید این گوشی توسط صاحبش می‌گذشت و دارای باتری‌های ایمن بود.

البته این اولین بار نیست که گلکسی S7 دچار انفجار می‌شود، ماه گذشته نیز گوشی گلکسی S7 فردی که در کار ساختمان سازی بود در ایالت اوهایو امریکا به همین سرنوشت دچار شد که در حین این حادثه گوشی در جیب شلوار وی بود و باعث سوختگی درجه دو و سه گردید و منجر به شکایت وی از شرکت سامسونگ گشت. همچنین در ماه گذشته گلکسی S7 edge دیگری در حین شارژ در شب منفجر شد.

البته ظاهراً آتش گرفتن گوشی‌ها تنها به شرکت کره‌ای سامسونگ ختم نمی‌شود چرا که روز پنج‌شنبه نیز خبری مبنی بر انفجار آیفون 7 اپل داشتیم. سوال اینجاست که چه تعداد از اینگونه انفجارها باید باز هم رخ بدهد تا شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند به فکر آزمایشاتی بسیار دقیق‌تر جهت بررسی ایمنی گوشی‌ها بیفتند و سپس آنها را به بازار ارائه دهند.

طبق آمار 40 درصد از افرادی که گوشی سامسونگ داشته‌اند دیگر هرگز از این گوشی‌ها استفاده نخواهند کرد.

2

 

another-samsung-galaxy-s7-edge-explodes

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال