سامسونگ نسخه آزمایشی اندروید 7 را برای گلکسی S7 اج عرضه کرد

در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است در ارائه به‌روزرسانی برای طیف وسیع محصولات خود به شدت کند عمل می‌کند و تغییرات نرم‌افزاری زیادی را نیز اعمال می‌کند. حال خبر رسیده که این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی قصد دارد یک نسخه آزمایشی از اندروید 7.0 برای گوشی‌های گلکسی S7 edge (و شاید […]

در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است در ارائه به‌روزرسانی برای طیف وسیع محصولات خود به شدت کند عمل می‌کند و تغییرات نرم‌افزاری زیادی را نیز اعمال می‌کند. حال خبر رسیده که این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی قصد دارد یک نسخه آزمایشی از اندروید 7.0 برای گوشی‌های گلکسی S7 edge (و شاید گلکسی S7) ارائه کند.

همان گونه که می‌دانید نسخه‌های بتا برای کاربران محدودی عرضه شده و این کاربران قادر به نصب آزمایشی اندروید نوقا روی گوشی‌های خود خواهند بود. در برنامه‌های بتا، کاربران با بررسی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های جدید، شرکت ارائه دهنده به‌روزرسانی را در یافتن نواقص احتمالی و ارتقای برنامه ارائه شده در مرحله عمومی یاری خواهند ساخت.

 

gsmarena_002

 

اگرچه شرکت سامسونگ هنوز به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده است اما یکی از توسعه‌دهندگان وب این موضوع را تایید نموده است. به هر حال در صورت صحت خبر و تایید رسمی سامسونگ قطعاً اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال