بسته امنیتی دسامبر برای گوشی گلکسی S7 edge عرضه شد

آپدیت نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید همیشه هیجان انگیز است؛ چه آپدیتی با تغییرات بزرگ باشد و چه آپدیتی با بهبودهایی جزئی، دریافت نوتیفیکشن آپدیت جدید اندروید برای کاربران جذاب است. گوشی گلگسی اس 7 یکی از جدیدترین گوشی‌هایی است که بروزرسانی دریافت کرده است. هرچند که این آپدیت شامل نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌ عامل […]

آپدیت نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید همیشه هیجان انگیز است؛ چه آپدیتی با تغییرات بزرگ باشد و چه آپدیتی با بهبودهایی جزئی، دریافت نوتیفیکشن آپدیت جدید اندروید برای کاربران جذاب است. گوشی گلگسی اس 7 یکی از جدیدترین گوشی‌هایی است که بروزرسانی دریافت کرده است. هرچند که این آپدیت شامل نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌ عامل اندروید نمی‌شود، با این حال، آپدیت امنیتی ماه دسامبر را برای این دستگاه ارائه می‌کند.

این آپدیت جدید به‌‌نظر تغییراتی در زمینه‌ی کارایی و بهبود آن برای گلگسی اس 7 اج را شامل نمی‌شود. ولی استفاده از آخرین و بهترین آپدیت‌های امنیتی در دستگاه، همیشه نکته‌ای مثبت به‌شمار می‌آید. این آپدیت فعلاً تنها برای رام استرالیا عرضه شده ولی برخلاف اینکه هنوز تاییدیه‌ای مبنی بر انتشار آن برای رام سایر کشورها وجود ندارد، به‌نظر می‌رسد طی روزها یا هفته‌های آینده، این آپدیت برای سایر کشورها نیز عرضه شود.

به محض اینکه این آپدیت برای رام شما ارائه شود، دستگاه شما با نوتیفیکیشنی به شما انتشار این آپدیت را اطلاع می‌دهد و به شما اجازه‌ی آپدیت در زمان مناسب را می‌دهد. ولی اگر شخصی وسواسی در این زمینه هستید، می‌توانید بطور مرتب از بخش آپدیت دستگاه خود، انتشار این بروزرسانی را چک کنید و هر زمان که عرضه شد، دستگاه خود را آپدیت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال