اولین تصویر زنده گلکسی S7 اج سامسونگ به بیرون درز کرد

تنها ساعاتی پس از اینکه اولین تصویر زنده پرچم‌دار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S7 به بیرون درز کرد، حالا نوبت به دیگر کهکشانی این سری یعنی گلکسی S7 اج رسیده تا آن را در موقعیتی مشابه، با انتشار اولین تصویر زنده مشاهده کنیم. البته تفاوتی در تصویر درز کرده گلکسی S7 اج با همتای آن […]

تنها ساعاتی پس از اینکه اولین تصویر زنده پرچم‌دار امسال سامسونگ یعنی گلکسی S7 به بیرون درز کرد، حالا نوبت به دیگر کهکشانی این سری یعنی گلکسی S7 اج رسیده تا آن را در موقعیتی مشابه، با انتشار اولین تصویر زنده مشاهده کنیم. البته تفاوتی در تصویر درز کرده گلکسی S7 اج با همتای آن یعنی گلکسی S7 وجود دارد و آن این است که تصویر منتشر شده گلکسی S7 اج از نمای جلوی دستگاه گرفته شده و تصویر گلکسی S7 از قاب پشتی دستگاه تصویربرداری شده است.

بر اساس تصویر، (تصویر بالا) همان‌گونه که انتظار داشتیم، گلکسی S7 اج دارای نمایشگری با لبه‌های منحنی بوده و تصویر منتشر شده، یکی از مراحل حضور این گوشی در بنچمارک AnTuTu را نشان می‌دهد. نتایج این بنچمارک در پایگاه داده AnTuTu موجود است و همین امر هم موجب می‌شود تا به نحوی صحت این تصویر تایید شود؛ چراکه با وجود نرم‌افزارهای قدرتمند گرافیکی چون فتوشاپ، این روزها هرکسی توان خلق تصاویری غیرواقعی را در قالب شاعات مختلف دارد. به هرحال از سوی دیگر شماره مدل دستگاه که SM-G935 بوده (عدد چهارم که در انتهای شماره مدل قید‌ می‌شود، نشان دهنده محل و منطقه جغرافیایی است که گوشی در آنجا به فروش می‌رسد) و روی تصویر مشهود است، مهر صحت دیگری بر این تصویر خواهد بود.

بر اساس شایعات پیشین، گلکسی S7 اج دارای نمایشگر لمسی 5.5 اینچی امولد با رزولوشن QHD بود و بسته به بازار فروش، یک چیپست اگزینوس 8890 یا اسنپ‌دراگون 820 کوالکام به همراه 4 گیگابایت حافظه رم قلب آن را به تپش در خواهند آورد. همچنین این گوشی از یک دوربین اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی قابل ارتقا با کارت حافظه میکرو‌اس‌دی برخوردار بوده، نسخه 6 پلتفرم محبوب اندروید یعنی اندروید مارشملو را با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی TouchWiz اجرا کرده و در نهایت انرژی بخش تمام بخش‌های سخت‌افزاری آن یک باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. با این تفاسیر می‌توان گفت تنها تفاوت آن با گلکسی S7، طبق روال سال گذشته، صفحه‌نمایش خمیده آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال