گلکسی S8 سامسونگ با رزولوشن 4K و پشتیبانی از واقعیت مجازی عرضه می‌شود

هنوز چهار ماه با رونمایی از گوشی گلکسی S8 سامسونگ فاصله داریم، ولی این قضیه باعث نشده است که تحلیل‎گران به دنبال آنالیز برنامه‎های سامسونگ برای این گوشی نباشند. یکی از مواردی که آن‎ها مطرح می‎کنند این است که سامسونگ در گلکسی اس 8 خود از نمایشگری با دقت UHD استفاده خواهد کرد. به عبارت […]

هنوز چهار ماه با رونمایی از گوشی گلکسی S8 سامسونگ فاصله داریم، ولی این قضیه باعث نشده است که تحلیل‎گران به دنبال آنالیز برنامه‎های سامسونگ برای این گوشی نباشند. یکی از مواردی که آن‎ها مطرح می‎کنند این است که سامسونگ در گلکسی اس 8 خود از نمایشگری با دقت UHD استفاده خواهد کرد. به عبارت دیگر دقت این گوشی 2160 در 3840 پیکسل خواهد بود. دقت فعلی نمایشگرهای QHD که در گوشی‎های رده‎بالایی نظیر گلکسی اس 7 پیدا می‎شود 1440 در 2560 پیکسل است.

سامسونگ به منظور افزایش رزولوشن نمایشگر گوشی Galaxy S8 دلیل خوبی دارد. این شرکت کره‎ای می‎خواهد که صفحه‎نمایش این گوشی از همان ابتدا از واقعیت مجازی پشتیبانی کند. ولی چنین تصمیمی بار گرانی بر دوش باتری خواهد گذاشت. با توجه به این‎که افرادی که اپلیکیشن Oculus VR را بر روی گلکسی اس 7 خود نصب کرده‎اند به خوبی با مفهوم “یک اپلیکیشن سنگین” آشنا شده‎اند. یکی از افرادی که این گوشی را دارد گزارش داده بود که بعد از باز کردن این اپلیکیشن بر روی این گوشی، باتری در عرض فقط 3 ساعت 70 درصد شارژ خود را از دست داده است.

همان‎طور که ممکن است به یاد بیاورید، سونی در گوشی Xperia Z5 Premium خود از رزولوشن UHD استفاده کرده بود. گرچه این دقت در اختیار تصاویر و ویدئوهایی قرار داشت که با دوربین خود گوشی گرفته شده بودند. تمامی موارد دیگر با دقت فول اچ‎دی، 1080 در 1920 پیکسل، مشاهده می‎شد.

شایعه‎ی دیگری که در مورد گوشی Samsung Galaxy S8 وجود دارد حذف درگاه 3.5 میلی‎متری هدفون است. پورت یو‎اس‎بی Type-C همانند با پورت لایتنینگ در دستگاه‎های iOS، به مدیریت صدا خواهد پرداخت. در پرچم‎دار بعدی سامسونگ باید شاهد استفاده از محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس 5 باشیم که امکان رونمایی از آن در نمایشگاه MWC 2017 وجود دارد. این نمایشگر در شهر بارسلونای اسپانیا از تاریخ 8 تا 12 اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال