رندرهای Galaxy S8 Plus دوربین دوگانه را تایید می‌کنند؛ از اسپیکرهای استریو خبری نیست

تاکنون رندرهای سه بعدی زیادی را از طراحی گلکسی S8 مشاهده کرده‌ایم، اما تنها رندر موجود که ادعا می‌شد به مدلی تحت عنوان گلکسی S8 Plus مربوط است، هیچ نمایی از پشت دستگاه نمایش نمی‌دهد. براساس شایعات،  Galaxy S8 Plus اولین گوشی سامسونگ با دو لنز دوربین است. اگرچه در رندرهای جدیدی که از این […]

تاکنون رندرهای سه بعدی زیادی را از طراحی گلکسی S8 مشاهده کرده‌ایم، اما تنها رندر موجود که ادعا می‌شد به مدلی تحت عنوان گلکسی S8 Plus مربوط است، هیچ نمایی از پشت دستگاه نمایش نمی‌دهد.

Samsung Galaxy S8 Plus: Front Samsung Galaxy S8 Plus: Back (note the camera hole - wide enough for two)

براساس شایعات،  Galaxy S8 Plus اولین گوشی سامسونگ با دو لنز دوربین است. اگرچه در رندرهای جدیدی که از این گوشی فاش شده چنین چیزی نشان داده نشده است، اما محفظه دوربین در مدل S Plus به طرز مشکوکی عریض‌تر از دیگر مدل‌های Galaxy S8 است.

علاوه بر قسمت پشتی، دو گوشه کناری دستگاه نیز بسیار جذاب طراحی شده‌اند. کمی قبل‌تر تصور می‌کردیم که دکمه پاور به سمت چپ منتقل شود، اما در تصویر گلکسی S8 plus شاهد هستیم که دکمه پاور در سر جای خود در سمت راست دستگاه جا خوش کرده است. طبق شایعات، دستیار صوتی هوشمند سامسونگ با نام (Bixby)، دکمه‌ای جداگانه بر روی بدنه گلکسی S8 plus به خود اختصاص داده است.

 

There's an extra button - it should summon the dedicated AI assistant, Bixby There's an extra button - it should summon the dedicated AI assistant, Bixby There's an extra button - it should summon the dedicated AI assistant, Bixby

با رسیدن به قسمت پایین گلکسی S8 plus، شاهد یک درگاه USB نوع سی (USB-C) خواهیم بود. همانند دوربین، درباره وجود USB  نسخه سی نیز با اطمینان نمی‌توان صحبت کرد، اما مجددا فضای در نظر گرفته شده به اندازه‌ای عریض است که می‌تواند پذیرای درگاه نسخه جدید USB باشد. جک صوتی (جک 3.5 میلی‌متری) نیز در پایین دستگاه تعبیه شده است.

Bottom with USB-C and headphone jack Top with no grill for the second speaker

اما اسپیکر دوم بالای گوشی کجاست؟! در نسخه کوچکتر Galaxy S8 شاهد اسپیکرهای دوگانه استریو در بالا و پایین گوشی بودیم که از قرار معلوم خبری از آن در Galaxy S8 plus نیست.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال