گلکسی S8 سامسونگ از اولین گوشی‌های بهره‌مند از نسخه 5.0 بلوتوث خواهد بود

بازار داغ شایعه درمورد اسمارت‌فون‌ها، همیشه با نزدیکتر شدن به زمان معرفی آن‌ها بیشتر می‌شود. در تازه‌ترین نمونه، گزارشی ادعا می‌کند که گلگسی اس 8 از نسخه‌ی 5 بلوتوث استاندارد استفاده خواهد کرد. با توجه به اینکه گروه Bluetooth Special Interest Group توسعه‌دهنده اصلی این تکنولوژی است و خود شرکت سامسونگ هم یکی از اعضای آن […]

بازار داغ شایعه درمورد اسمارت‌فون‌ها، همیشه با نزدیکتر شدن به زمان معرفی آن‌ها بیشتر می‌شود. در تازه‌ترین نمونه، گزارشی ادعا می‌کند که گلگسی اس 8 از نسخه‌ی 5 بلوتوث استاندارد استفاده خواهد کرد. با توجه به اینکه گروه Bluetooth Special Interest Group توسعه‌دهنده اصلی این تکنولوژی است و خود شرکت سامسونگ هم یکی از اعضای آن است، به‌نظر می‌رسد که گوشی گلگسی اس 8 سامسونگ نخستین دستگاهی باشد که از این فناوری بهره می‌برد. بصورت کلی هم بلوتوث نسخه 5 قرار است در دو تا شش ماه آینده معرفی شود.

پیش از این اعلام شده بود که گلگسی اس 8 سامسونگ در اسفند ماه معرفی شده و پس از آن نیز در فروردین‌ماه عرضه جهانی آن آغاز خواهد شد. با توجه به جدول زمانی گفته شده، به‌نظر می‌رسد سامسونگ در گلگلسی اس 8 از بلوتوث نسخه 5 استفاده کند. این نسل جدید بلوتوث، چهار برابر پوشش گسترده‌تر، دو برابر سرعت انتقال اطلاعات بیشتر و هشت برابر ظرفیت انتقال پیام را با خود به‌همراه خواهد داشت.

هم‌زمان با شایعه‌هایی که برای هر تکنولوژی جدیدی منتشر می‌شود، این شایعه‌ها برای پرچمداران شرکتهای بزرگ هم منتشر می‎‌شود. بنابراین چندان نمی‌توان به آن‌ها اطمینان کرد و تنها باید به دید شایعه نگاه کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال