شایعه: گلکسی S8 سامسونگ از رم 8 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمدار سال 2017 سامسونگ، گلگسی اس 8، شایعات درمورد آن نیز داغ‌تر و بیشتر میشوند و حدس زدن شایعات درست از نادرست کاری سخت‌تر. حالا و در جدیدترین نمونه آن‌ها، یکی از افشا کنندگان اطلاعات پرچمداران سامسونگ ادعا کرده است که اس8 سامسونگ به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز […]

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمدار سال 2017 سامسونگ، گلگسی اس 8، شایعات درمورد آن نیز داغ‌تر و بیشتر میشوند و حدس زدن شایعات درست از نادرست کاری سخت‌تر. حالا و در جدیدترین نمونه آن‌ها، یکی از افشا کنندگان اطلاعات پرچمداران سامسونگ ادعا کرده است که اس8 سامسونگ به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. همچنین این شخص گفته است که سامسونگ از چیپ 10nm ساخت خود با در این دستگاه استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این‌ها، به‌نظر می‌رسد که پرچمدار بعدی سامسونگ از نسل 2.1 حافظه‌های پرسرعت UFS استفاده کند. پیش از این هم شایعاتی مبنی بر وجود 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اس8 شنیده بودیم. باتوجه به شکست بد نوت 7 برای سامسونگ، احتمالاً سامسونگ درحال کار بروی یک دستگاه با مشخصات سخت‌افزاری بی‌نظیر است. شایعه دیگری درمورد این دستگاه منتشر شده است که ادعا می‌کند علاوه بر نسخه معمول سری گوشی‌های گلگسی سری اس، همراه با گلگسی اس8، شاهد نسخه‌ای دیگر با صفحه نمایشی 6 اینچی خواهیم بود که در اصل قرار است جایگزینی برای گلگسی نوت 8 باشد. گلگسی اس8 پلاس ممکن است به یک دوربین دوگانه مجهز شود و نسخه معمولی آن نیز احتمالاً از دوربین‌های تکی استفاده خواهد کرد.

Samsung Galaxy S8 احتمالاً با یک صفحه نمایش 5.1 اینچی و چیپ Exynos 8895 ساخت شرکت سامسونگ برای بهره‌گیری از حداکثر قدرت سخت‌افزاری ممکن عرضه خواهد شد. البته ممکن است گوشی‌های سفارش آمریکا و چین به چیپ Snapdragon 835 مجهز شوند. در این دستگاه اندروید 7.0 بصورت پیش‌فرض نصب شده است و رابط کاربری سامسونگ از آن قدرت میگیرد. همچنین، ممکن است سامسونگ هم‌زمان با معرفی اس8، دستیار صوتی جدید خود با نامهای Bixby ( آقا ) و Kestra ( خانم ) را نیز معرفی کند و بروی این دستگاه از آن استفاده کند. البته احتمال‌هایی هم داده میشود که گوگل درحال گفتگو با سامسونگ برای استفاده از دستیار صوتی گوگل در دستگاه‌های این کمپانی میباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال