مشخصات کامل Galaxy Tab S3 به همراه تصاویر جدید منتشر شد

سامسونگ ممکن است در کنگره جهانی موبایل از گوشی Galaxy S8 خود رونمایی نکند ولی این شرکت کره‎ای قصد دارد که بهترین تبلتی که تا به امروز ساخته است یعنی Galaxy Tab S3 را به همگان نشان دهد. حال بیشترین اطلاعات در رابطه با این تبلت به بیرون درز پیدا کرده است که مشخصات کامل […]

سامسونگ ممکن است در کنگره جهانی موبایل از گوشی Galaxy S8 خود رونمایی نکند ولی این شرکت کره‎ای قصد دارد که بهترین تبلتی که تا به امروز ساخته است یعنی Galaxy Tab S3 را به همگان نشان دهد. حال بیشترین اطلاعات در رابطه با این تبلت به بیرون درز پیدا کرده است که مشخصات کامل آن را به همراه تصویری کامل (در بالا) از یک جناح نشان می‎دهد تا کیبورد مغناطیسی هوشمند (به صورت جداگانه فروخته می‎شود) را بتوانیم ببینیم.

اولین مشخصه‎ای که در رابطه با Galaxy Tab S3 مطرح می‎شود اندازه‎ی آن است یعنی یک تبلت 9.7 اینچی با نمایشگر سوپرآمولد را مشاهده می‎کنیم تا اندازه‎ی این تبلت با نسل قبلی خود یعنی Tab 2 یکسان ولی اندکی ضخیم‎تر و سنگین‎تر باشد. با این وجود تفاوت بارز این دو توانایی‎هایی نسل جدید است یعنی گلکسی تب 3 دارای یک قلم S Pen با پشتیبانی کامل برای نوشتن با دست است و کیبورد مغناطیسی این تبلت باعث می‎شود کاربران جایگزین بهتری برای لپ‎تاپ‎ها داشته باشند. Tab S3 را می‎توان یک تبلت اندرویدی جدید برای بهره‎وری دانست، پاسخی که سامسونگ به سرفیس مایکروسافت و سری آی‎پد پرو اپل داده است.

این تبلت هم‎چنین دارای 4 قابلیت ممتاز جدید است:

  • اسپیکرهای 4 تایی
  • Vulkan API برای پشتیبانی از آخرین نسل بازی‎ها
  • قلم S Pen
  • پردازنده‎ی جدید 4 هسته‎ای

شما می‎توانید تمامی مشخصات را در تصویر زیر ببینید، زبان کره‎ای است ولی با نگاه به تصاویر و اعداد مشکلی در درک آن‎ها نخواهید داشت:

 

جالب است که نمایشگر سوپرامولد دارای رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل و نسبت تصویر 4:3 است. این نمایشگر از محتویات HDR پشتیبانی می‎کند تا رنگ‎ها زنده‎تر و دلنشین‎تر به نظر برسند. این تبلت هم‎چنین از آخرین نسخه‎ی سیستم‎عامل اندروید یعنی اندروید نوقا 7 بهره می‎برد ولی اینترفیس کاربری شخصی سامسونگ یعنی Grace UI در کنار آن قرار داده شده است. در قلب این تبلت از سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 820 کوالکام به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی استفاده شده است (لازم به ذکر است که از درگاه میکرو اس‎دی برای ارتقاء حافظه‎داخلی پشتیبانی می‎شود).

این تبلت مجهز به یک سیستم اسپیکر 4 تایی قدرتمند است که می‎بایستی با قدرت خود باعث افزایش تجربه‎ی ملموس کاربری در بازی و کار با فایل‎های رسانه‎ای شود. اسپیکرها گفته می‎شود محصول شرکت AKG هستند تا نویدی برای یک استاندارد صوتی با کیفیت بالا باشد. باتری Galaxy Tab3 سامسونگ به نسبت نسل قبلی با اندکی گنجایش بیشتر ارائه شده و از آخرین فناوری شارژ سریع سامسونگ یعنی Adaptive Fast charge پشتیبانی می‎کند تا فرآیند شارژ را سرعت بخشد.

به عنوان جمع‎بندی باید گفت که گلکسی تب 3 سامسونگ در حوزه‎ی تبلت‎های اندرویدی یقینا غوغا ایجاد می‎کند. بایستی تا رونمایی رسمی آن در مراسم MWC 2017 صبر کنیم تا بهتر بتوانیم نسبت به آن نظر بدهیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال