تصاویر جدیدی از Galaxy Tab S3 به‌همراه قلم S Pen منتشر شد

با آن‎که سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 از پرچم‎دار Galaxy S8 خود رونمایی نمی‎کند ولی می‌توانیم انتظار معرفی Galaxy Tab S3 را از این شرکت داشته باشیم. این تبلت که نسل بعدی Galaxy Tab S2 محسوب می‎شود باید یک تبلت رده‎بالا، با بدنه‎ی نازک و دارای سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا باشد. چند هفته قابل […]

با آن‎که سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 از پرچم‎دار Galaxy S8 خود رونمایی نمی‎کند ولی می‌توانیم انتظار معرفی Galaxy Tab S3 را از این شرکت داشته باشیم.

این تبلت که نسل بعدی Galaxy Tab S2 محسوب می‎شود باید یک تبلت رده‎بالا، با بدنه‎ی نازک و دارای سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا باشد. چند هفته قابل تصویری از پنل پشتی Galaxy Tab S3 منتشر شده بود (که در زیر مشاهده می‎کنید) و حالا تصویری از نمای جلویی آن به بیرون درز یافته است.

همان‎طور که در بالا می‎توانید مشاهده کنید این تبلت از نظر طراحی با Tab S2 تفاوتی ندارد ولی یک ویژگی چشم‎گیر را می‎توانیم مشاهده کنیم یعنی این تبلت جدید به همراه قلم S Pen عرضه می‎شود. گرچه اگر دقت کنید می‎توانید مشاهده کنید جایگاه قلم بر روی تبلت تعبیه نشده است یعنی S Pen به عنوان یک لوازم‎جانبی جداگانه فروخته خواهد شد.

از نظر مشخصات‎ فنی تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ از پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 820 کوالکام، 4 گیگابایت رم، تا حداکثر 128 گیگابایت حافظه‎داخلی و دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‎برد.

منبع اطلاعات این خبر یعنی وب‎سایت WinFuture ادعا می‎کند که این تبلت در چندین اندازه عرضه نخواهد شد. بنابراین باید تنها انتظار مدل 9.7 اینچی با نمایشگری با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل در قالب دو مدل را، پشتیبانی کننده از شبکه‎ی وای‎فای و LTE + وای‎فای، داشته باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال