سامسونگ تنوع اندازه‌های حلقه هوشمند Galaxy Ring را بیشتر می‌کند 

شرکت سامسونگ، تولیدکننده‌ی پیشرو در حوزه فناوری، اعلام کرده است که تنوع اندازه‌های ساعت هوشمند Galaxy Ring، محصول نوآورانه‌ی خود که در ماه فوریه رونمایی شد، را افزایش خواهد داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت قصد دارد دو سایز جدید ۱۴ و ۱۵ میلی‌متر را به مجموعه اندازه‌های موجود اضافه نماید. به گزارش […]

شرکت سامسونگ، تولیدکننده‌ی پیشرو در حوزه فناوری، اعلام کرده است که تنوع اندازه‌های ساعت هوشمند Galaxy Ring، محصول نوآورانه‌ی خود که در ماه فوریه رونمایی شد، را افزایش خواهد داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت قصد دارد دو سایز جدید ۱۴ و ۱۵ میلی‌متر را به مجموعه اندازه‌های موجود اضافه نماید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، در حال حاضر، ساعت هوشمند Galaxy Ring در نه سایز مختلف (۵ تا ۱۳ میلی‌متر) و سه رنگ مشکی تیتانیومی، طلایی تیتانیومی و نقره‌ای تیتانیومی در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. با اضافه شدن دو سایز ۱۴ و ۱۵ میلی‌متر، طیف وسیع‌تری از کاربران قادر خواهند بود ساعت هوشمندی متناسب با اندازه انگشت خود انتخاب کنند. البته قیمت تمام مدل‌های ساعت هوشمند Galaxy Ring، صرف‌نظر از اندازه و رنگ، ۴۰۰ دلار تعیین شده است.

اگرچه تاریخ دقیق عرضه این دو سایز جدید هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود. همچنین، جزئیات مربوط به نحوه‌ی پیش‌سفارش و خرید این محصول نیز در آینده مشخص خواهد شد. با گسترش تنوع اندازه‌های ساعت هوشمند Galaxy Ring، شرکت سامسونگ گامی مهم در جهت برآورده‌سازی نیازهای متنوع کاربران برداشته است. این اقدام نشان‌دهنده‌ی تعهد این شرکت به ارائه محصولات پوشیدنی با طراحی زیبا و عملکرد قدرتمند است.