سامسونگ اولین لپ‌تاپ تاشدنی خود را مشابه گلکسی زد فولد ۵ عرضه می‌کند

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ اولین لپ تاپ تا شدنی خود به نام Flex Note را که طراحی مشابه گلکسی زد فولد ۵ دارد به بازار عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد سامسونگ از لولای قطره‌ای در لپ تاپ تاشدنی خود استفاده خواهد کرد. این […]

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ اولین لپ تاپ تا شدنی خود به نام Flex Note را که طراحی مشابه گلکسی زد فولد ۵ دارد به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد سامسونگ از لولای قطره‌ای در لپ تاپ تاشدنی خود استفاده خواهد کرد. این نوع لولا باعث کاهش ضخامت دستگاه شده و همچنین چین خوردگی نمایشگر را نیز کاهش خواهد داد. از طرفی استفاده از لولای قطره‌ای باعث بسته شدن دو نیمه لپ‌تاپ بدون شکاف می‌شود. از این رو تصمیم سامسونگ برای استفاده از این نوع طراحی لولا چندان بی‌دلیل نیست.

البته کارشناسان عقیده مخالفی دارند. آنها معتقدند استفاده از این نوع لولا برای لپ‌تاپ باعث افزایش وزن دستگاه شده و از طرفی عدم چین خوردگی نمایشگر چندان برای کاربران لپ تاپ مهم نخواهد بود.

لپ تاپ تاشدنی سامسونگ احتمالاً در سال آینده رونمایی می‌شود. اما بسیاری از منابع اعلام کردند احتمالاً ساخت آن بر اساس پتنت یا علامت تجاری نبوده و نمونه اولیه آن بارها توسط سامسونگ به نمایش درآمده است.

این شرکت نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته ین نمونه از لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی تا شدنی خود را به نمایش گذاشت. مشخص نیست سامسونگ چه زمانی به طور دقیق از این لپ‌تاپ تا شدنی رونمایی کند اما برخی از کارشناسان معتقدند احتمالاً شرایط نامناسب بازار سامسونگ را مجبور خواهد کرد تا نیمه دوم سال آینده از لپ تاپ جدید رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال