سامسونگ در برنامه‌ریزی‌های آینده خود روی ارائه به روز رسانی‌های امنیتی بلند مدت کار می‌کند

مدیر فنی تیم امنیتی در سامسونگ اعلام کرد این شرکت قصد دارد در آینده به روز رسانی‌های امنیتی بلند مدت منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ که هم اکنون یکی از شرکت‌های ارائه کننده به روز رسانی امنیتی در جهان محسوب می‌شود، برنامه‌های جدیدی را برای ارائه به روز رسانی‌های […]

مدیر فنی تیم امنیتی در سامسونگ اعلام کرد این شرکت قصد دارد در آینده به روز رسانی‌های امنیتی بلند مدت منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ که هم اکنون یکی از شرکت‌های ارائه کننده به روز رسانی امنیتی در جهان محسوب می‌شود، برنامه‌های جدیدی را برای ارائه به روز رسانی‌های امنیتی بلند مدت طراحی کرده است. در حال حاضر کمتر شرکتی می‌تواند با برنامه‌های سامسونگ از قبیل ارائه ۴ سال به روز رسانی اندروید و ۵ سال به روز رسانی امنیتی رقابت کند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای قصد دارد مدت پشتیبانی از به روز رسانی‌های امنیتی خود را به بیش از ۵ سال افزایش دهد. این اقدام در حالی انجام می‌گیرد که گوگل در زمان معرفی گوشی‌های جدید خود اعلام کرد آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی این شرکت برای گوشی‌های سری پیکسل ۸ تا ۷ سال ادامه می‌یابد. پس از آن مهندس ارشد و مدیر برنامه فنی امنیتی موبایل‌های سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در مصاحبه خود اعلام کرد سامسونگ نیز برنامه‌های جدید خود را بر مبنای ارائه به روز رسانی‌های امنیتی برای بیش از ۵ سال انجام خواهد داد.

شین چولبایک، در این مصاحبه اعلام کرد این شرکت هم اکنون ارائه به روز رسانی‌های امنیتی در بلند مدت را بررسی خواهد کرد و از طرفی تصمیم سامسونگ با مقررات جدید موجود در صنعت نیز مطابقت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال