سامسونگ 1.2 میلیارد دلار در حوزه اینترنت اشیاء سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت سامسونگ خواهان حمایت از مفهوم اینترنت اشیاء است. این غول دنیای الکترونیک مستقر در کشور کره‎ی جنوبی قصد دارد 1.2 میلیارد دلار، طی 4 سال آینده برای توسعه‎ی اینترنت اشیاء در ایالات‎متحده سرمایه‎گذاری کند و بدین منظور این سرمایه را بین شرکت‎های تازه‎کار و زمینه‎ی کاری خودش به اشتراک ‎بگذارد. این شرکت ادعا می‎کند […]

شرکت سامسونگ خواهان حمایت از مفهوم اینترنت اشیاء است. این غول دنیای الکترونیک مستقر در کشور کره‎ی جنوبی قصد دارد 1.2 میلیارد دلار، طی 4 سال آینده برای توسعه‎ی اینترنت اشیاء در ایالات‎متحده سرمایه‎گذاری کند و بدین منظور این سرمایه را بین شرکت‎های تازه‎کار و زمینه‎ی کاری خودش به اشتراک ‎بگذارد. این شرکت ادعا می‎کند که این اقدام در رابطه با مدیریت نسل سالخورده مهم است، چون گجت‎های در حال ارتباط با هم می‎توانند به یک نسل سالخورده‎تر در حفظ استقلالشان کمک کنند.

سامسونگ هم‎چنین نگرانی‎هایی نیز در این رابطه دارد. چشم بادامی‌ها در حال تدوین یک ” استراتژی ملی در خصوص اینترنت اشیاء ” هستند تا به دنبال آن در تلاش برای شکل دادن سیاست‎های ایالات‎متحده در رابطه با دستگاه‎های همیشه آنلاین باشند. همان‎طور که می‎توان حدس زد، امید این است که قوانین آن‎قدر سخت‎گیرانه نخواهند بود تا سامسونگ را از اهداف و منافعش دور کنند. تضمینی برای قرار گرفتن قوانین سر راه سامسونگ وجود ندارد، ولی مشخص است که این شرکت می‎خواهد تا می‎تواند در آینده با اینترنت اشیاء خودش حرف‎هایی برای گفتن داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال