رونمای سامسونگ از ربات مجهز به پروژکتور به نام Ballie در CES 2024

سامسونگ در نمایشگاه امسال از یک ربات جدید به اندازه یک توپ بولینگ به نام Ballie رونمایی کرده است که می‌تواند شما را در خانه دنبال کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات جدید سامسونگ که در مراسم ویژه نمایشگاه امسال رونمایی شده است امکان مدیریت لوازم هوشمند را در خانه داشته […]

سامسونگ در نمایشگاه امسال از یک ربات جدید به اندازه یک توپ بولینگ به نام Ballie رونمایی کرده است که می‌تواند شما را در خانه دنبال کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات جدید سامسونگ که در مراسم ویژه نمایشگاه امسال رونمایی شده است امکان مدیریت لوازم هوشمند را در خانه داشته و می‌تواند با کمک پروژکتور خود روی زمین سقف یا حتی دیوار به نمایش تصاویر و ویدیوها بپردازد.

اولین نسخه از این ربات در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود و اکنون نسخه جدید آن در اندازه بزرگتر و با قابلیت‌های پیشرفته‌تر معرفی شده است. این ربات با اندازه یک توپ بولینگ با کمک حسگر لایدار و یک پروژکتور 1080p کار می‌کند.

درون این ربات دو لنز قرار دارد که امکان پخش فیلم و تماس‌های ویدیویی را به کاربران می‌دهد. این ربات می‌تواند روی سطح زمین به صاحب خود در زمان بازگشت از سر کار خوش آمد بگوید. همچنین از طریق پروژکتور خود می‌تواند به پخش محتوا پرداخته و سرگرم کننده حیوانات خانگی باشد. امکان کنترلی ربات Ballie از طریق فرمان‌های صوتی و یا پیام‌های متنی وجود دارد. همچنین از طریق آن می‌توان کنترل لوازم هوشمند خانگی را نیز انجام داد. هنوز اطلاعات دقیق‌تری در مورد این محصول منتشر نشده است و نمی‌دانیم قرار است با چه قیمت و در چه زمانی به بازار عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال