سامسونگ به مدت 3 ماه قبض موبایل شما را پراخت خواهد کرد، اگر یکی از پرچم‌داران این شرکت را بخرید!

برخی از سازندگان گوشی‌های هوشمند دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، این شرکت‌ها برای به فروش رساندن گوشی‌های خود مخصوصاً پرچم‌داران، هر کاری که در توانشان باشد انجام می‌دهند. برای مثال، اپل در جدیدترین اقدام خود اولین برنامه‌ی اندوریدی خود را منتشر کند. هدف اصلی اپل از ساخت این برنامه این بود تا کاربران اندرویدی […]

برخی از سازندگان گوشی‌های هوشمند دوران خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، این شرکت‌ها برای به فروش رساندن گوشی‌های خود مخصوصاً پرچم‌داران، هر کاری که در توانشان باشد انجام می‌دهند. برای مثال، اپل در جدیدترین اقدام خود اولین برنامه‌ی اندوریدی خود را منتشر کند. هدف اصلی اپل از ساخت این برنامه این بود تا کاربران اندرویدی ترغیب به خرید آیفون‌های اپل شوند اما به علت نداشتن کارایی لازم، کاربران به این برنامه تنها یک ستاره دادند. سامسونگ نیز برنامه‌ای مشابه شبیه به اپل اجرا کرد؛ این شرکت گوشی‌های خود را به همراه متعلقاتی دیگر به مدت یک ماه به کاربران قرض می‌داد. برنامه‌ی سامسونگ نسبت به برنامه‌ی اپل موفق‌تر ظاهر شد به‌طوری‌که بسته‌های پیشنهادی سامسونگ در عرض چند ساعت به اتمام رسیدند.

این بار نیز سامسونگ قصد دارد کاربران گوشی‌های هوشمند را ترغیب به خرید یکی از پرچم‌داران خود کند با این تفاوت که کاربران اپل تنها هدف سامسونگ در این برنامه نیستند. کسانی که قصد خرید گلکسی نوت 5، اس 6 اج‌پلاس، اس 6 و اس 6 پلاس را از طریق برنامه‌ی اجاره‌ای سامسونگ داشته باشند می‌توانند به مدت سه ماه تا سقف 120 دلار برای پرداخت قبض‌های گوشی خود تخفیف بگیرند. کاربران آیفون نیز با خرید پرچم‌داران سامسونگ تا سقف 100 دلار می‌توانند برنامه‌ها و فیلم‌های مختلفی را در گوگل پلی دانلود کنند.

این برنامه تنها در آمریکا اجرا خواهد شد؛ تمامی اپراتورهای کشور آمریکا به‌جز AT&T از این برنامه حمایت خواهند کرد. کاربران گوشی‌های آیفون 4 اس به بالاتر نیز می‌توانند با پر کردن فرمی از این برنامه استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال