گلکسی تب S3 شهریورماه عرضه می‌شود

شایعات قرار است به حقیقت بپیوندند. به تازگی شرکت سامسونگ به طور رسمی تایید کرده است که در ماه سپتامبر قرار است تبلت گلکسی تب اس 3 را معرفی نماید. اطلاعات مربوط به این خبر در وب‌سایت شعبه کلمبیا شرکت سامسونگ منتشر شده است. در حقیقت در این صفحه مجازی آمده است که شرکت کره‌ای […]

شایعات قرار است به حقیقت بپیوندند. به تازگی شرکت سامسونگ به طور رسمی تایید کرده است که در ماه سپتامبر قرار است تبلت گلکسی تب اس 3 را معرفی نماید.

اطلاعات مربوط به این خبر در وب‌سایت شعبه کلمبیا شرکت سامسونگ منتشر شده است. در حقیقت در این صفحه مجازی آمده است که شرکت کره‌ای سامسونگ قرار است در آینده جایگزین و نسل جدید تبلت گلکسی تب اس 2 را بسازد. عرضه این تبلت جدید با عرضه گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 مصادف خواهد شد. همان طور که احتمالا می‌دانید عرضه گوشی‌ گلکسی نوت 7 سامسونگ در اروپا قرار است از تاریخ دوم ماه سپتامبر شروع شود.

اما در مورد اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این تبلت جدید نیز باید گفت که بر اساس گزارشات وب‌سایت tech giant، این محصول از پردازشگر جدیدی برخوردار خواهد بود. از طرفی در این تبلت شاهد نوآوری‌های جدیدی از سوی سامسونگ خواهیم بود.

این وب‌سایت به طور دقیق این طور اذعان داشته است که: “با استفاده از سخت افزاری قدرتمند که به تبلت اجازه خواهند داد تا پردازش‌های بسیار گسترده‌تری را اجرا نماید در کنار سیستم عامل بسیار توانا و بروز، این محصول می‌تواند حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن در این عرصه داشته باشد. از این رو در آینده شاهد عملکرد بسیار خوب این دستگاه خواهیم بود. از طرفی براساس موارد لو رفته پیش ‌بینی می‌شود شرکت سامسونگ تبلت گلکسی تب اس 3 را بسیار شبیه به گلکسی تب اس 2 بسازد. هر چند در این بخش شاهد ظهور نوآوری‌هایی از این شرکت کره‌ای خواهیم بود که البته فعلا به طور دقیق ماهیت آنها مشخص نیست.”