کاربران هدست Gear VR سامسونگ می‌توانند مسابقات المپیک را به‌صورت واقعیت مجازی تماشا کنند

برای اولین بار در تاریخ، پوشش رسانه‌‌ای بازی‌های المپیک با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی نیز امکان‌پذیر خواهد بود. البته می‌بایست به این نکته نیز توجه کرد که شما به منظور تحقق این مورد می‌باید از یک هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ و یک گوشی پشتیبانی کننده از آن برخودار باشید. در این صورت است که […]

برای اولین بار در تاریخ، پوشش رسانه‌‌ای بازی‌های المپیک با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی نیز امکان‌پذیر خواهد بود. البته می‌بایست به این نکته نیز توجه کرد که شما به منظور تحقق این مورد می‌باید از یک هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ و یک گوشی پشتیبانی کننده از آن برخودار باشید. در این صورت است که می‌توانند به طور کامل از قابلیت‌های این ویژگی جدید استفاده نمایید و به مدت تقریبی 85 ساعت در برنامه‌های مختلف آن گشت و گذار نمایید. این قابلیت جدید توسط شبکه NBC امریکا پدید آمده است.

اما مسلما سوال شما هم اینک این است که در درون این هدست به تماشای چه چیزی خواهیم پرداخت؟ در جواب باید گفت که در این هدست واقعیت مجازی شما به تماشای افتتاحیه و اختتامیه المپیک، بسکتبال مردان، ژیمناستیک، رویدادهای مربوط به دو و میدانی، والیبال ساحلی، بوکس، شنا و همچنین شمشیر بازی خواهید پرداخت. از طرفی هایلات‌هایی به منظور پخش‌ این ورزش‌ها از روی این هدست نیز آماده خواهد بود.

به منظور تماشای هر کدام از آنها تنها کافیست یک برنامه شبکه NBC را داشته باشید و آن را بر روی گوشی‌ هوشمند سامسونگی خود که قرار است از روی آن به هدست واقعیت مجازی وصل شده را نصب کرده باشید. المپیک سال 2016 قرار است در شهر ریو دو ژانیرو کشور برزیل در فواصل تاریخی 5ام تا 21ام آگوست برگزار گردد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال