پردازنده ۳ نانومتری سامسونگ نخستین بار در گلکسی واچ ۷ استفاده می‌شود

رسانه های کره جنوبی اعلام کردند اولین تراشه ۳ نانومتری سامسونگ قرار است در ساعت هوشمند بعدی این شرکت یعنی گلکسی واچ ۷ مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ روی توسعه تراشه ۳ نانومتری کار می کند. احتمالا از این تراشه در نسل بعدی ساعت های هوشمند گلکسی […]

رسانه های کره جنوبی اعلام کردند اولین تراشه ۳ نانومتری سامسونگ قرار است در ساعت هوشمند بعدی این شرکت یعنی گلکسی واچ ۷ مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ روی توسعه تراشه ۳ نانومتری کار می کند. احتمالا از این تراشه در نسل بعدی ساعت های هوشمند گلکسی استفاده خواهد شد. طبق اعلام رسانه کره جنوبی گلکسی واچ ۷ اولین ساعت مجهز به تراشه ساخته شده با فرآیند سه نانومتری سامسونگ به نام اگزینوس W940 خواهد بود.

استفاده از این تراشه باعث ارتقای بسیار زیاد این ساعت خواهد شد. سامسونگ در چندین ساعت اخیر خود تنها از تراشه های ۵ نانومتری استفاده کرده است. با کمک تراشه جدید ضمن مصرف انرژی به صورت بهینه، ابعاد آن نیز کوچک تر شده و فضای کم تری نیز اشغال خواهدشد. بنابراین این موضوع در ساعت های گلکسی با عمر باتری محدود می تواند بسیار مفید باشد. همچنین با ایجاد فضای بیشتر، شرکت سازنده می تواند ابعاد باتری و عمر آن را نیز افزایش دهد.

احتمالا تراشه جدید بسیار قوی تر و کارآمد تر از تراشه ۵ نانومتری بوده و با توجه به همین ویژگی عملکرد ساعت های گلکسی واچ ۷ در قابلیت هایی از قبیل نظارت بر سلامتی و تناسب اندام و همچنین رابط کاربری افزایش خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال