شارژ خودکار ریموت کنترل جدید سامسونگ با امواج رادیویی

سامسونگ امسال در نمایشگاه CES از ریموت کنترل جدید خود با قابلیت شارژ از طریق امواج رادیویی رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ سال گذشته در این نمایشگاه یک ریموت کنترل جدید با قابلیت شارژ خورشیدی ارائه کرده بود. امسال نیز این شرکت نسخه جدیدی از Eco Remote را ارائه […]

سامسونگ امسال در نمایشگاه CES از ریموت کنترل جدید خود با قابلیت شارژ از طریق امواج رادیویی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ سال گذشته در این نمایشگاه یک ریموت کنترل جدید با قابلیت شارژ خورشیدی ارائه کرده بود. امسال نیز این شرکت نسخه جدیدی از Eco Remote را ارائه کرده که در آن علاوه بر شارژ خورشیدی قابلیت های فرکانس رادیویی نیز اضافه شده است.

ریموت کنترل جدید سامسونگ

 در واقع ریموت Eco Remote می‌تواند امواج رادیویی روتر را جمع‌آوری کرده سپس از طریق این انرژی خود را شارژ کند. به دلیل اینکه ریموت ها انرژی زیادی نیاز ندارند می‌توان از این فناوری تنها در ریموت استفاده کرد و دیگر گجت ها چنین امکانی نخواهند داشت. امسال سامسونگ رنگ‌سفید این ریموت را در اختیار کاربران قرار داده و بدین ترتیب با تهیه آن دیگر نیازی به استفاده از باتری های قلمی AAA نخواهد بود. به گفته سازندگان این ریموت در صورت استفاده از این ریموت خورشیدی امکان حذف ۹۹ میلیون باتری در طول ۷ سال وجود دارد.

سامسونگ علاوه بر فناوریهای گفته شده از انرژی جنبشی در زمان تکان خوردن دستگاه نیز برای شارژ خودکار ریموت ها استفاده می کند. اما به گفته این شرکت استفاده از فرکانس های رادیویی امکان شارژ خودکار را فراهم کرده به طوری که این ریموت همیشه در حالت آماده به کار خواهد بود. شرکت های بزرگ دنیای فناوری همواره به دنبال روش‌های جدیدی برای جلوگیری از تولید زباله های الکترونیکی هستند.

پایان خبر
شناسه خبر : 89742
گروه خبر : اخبار گجت ها تکنا ، اخبار نمایشگاه ces 2022 تکنا
تاریخ خبر : 14 دی 1400
تهیه و تنظیم خبر در آژانس خبری تکنا
آدرس خبر : https://techna.news/?p=89742
استفاده از مطالب فقط با ذکر نام تکنا و درج لینک به منبع مجاز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال