تصاویر رابط کاربری گلکسی S6 سامسونگ با اندروید 6 مارشمالو به بیرون درز کرد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از محیط رابط کاربری اندروید 6 مارشمالو در گلکسی اس 6 سامسونگ به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند که پرده از ویژگی‌ها و نوع طراحی اندروید 6 در قالب رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی تاچ‌ویز بر داشته‌اند. در این تصاویر به‌خوبی مشخص است که رابط کاربری تاچ‌ویز به صورت کلی بازطراحی شده که در […]

به‌تازگی تصاویر جدیدی از محیط رابط کاربری اندروید 6 مارشمالو در گلکسی اس 6 سامسونگ به‌صورت آنلاین منتشر شده‌اند که پرده از ویژگی‌ها و نوع طراحی اندروید 6 در قالب رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی تاچ‌ویز بر داشته‌اند. در این تصاویر به‌خوبی مشخص است که رابط کاربری تاچ‌ویز به صورت کلی بازطراحی شده که در این طراحی جدید استفاده از فضای سفید و خالی به خوبی صورت گرفته است. شاید مهم‌ترین تغییر طراحی که در این دسته از اسکرین‌شات‌ها مشهود است را بتوان آیکون‌های تنظیمات سریع در منوی کشویی ناتیفیکیشن‌ها دانست که حالا پس‌زمینه آن‌ها رنگی خاکستری داشته و خود آیکون‌ها آبی رنگ هستند و به صورت تخت طراحی شده‌اند.

پیرامون عرضه این نسخه از به‌روزرسانی جدید برای دستگاه‌های سامسونگ اطلاعاتی هنوز منتشر نشده است؛ اما چندی پیش یک راهنما و جدول زمانی عرضه به‌روزرسانی از سوی سامسونگ منتشر شده بود که در آن تاریخ ارائه آپدیت اندروید 6 برای گلکسی اس 6 به همراه گلکسی اس 6 اج نیز ماه آینده میلادی اعلام شده بود.

ذیلاً می‌توانید اسکرین‌شات‌های ذکر شده در بالا را مشاهده کنید:

گفتنی است چندی پیش تنها یکی از کاربران خوش‌شانس گلکسی نوت 5 سامسونگ موفق شده بود که گوشی خود را به‌روزرسانی کند. سامسونگ اعلام کرده است که به‌زودی در ماه جاری میلادی و قبل از پایان سال 2015، مشکل آپدیت گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را برطرف خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال