این شش دستگاه سونی مستقیما از اندروید 5 به 6 به‌روزرسانی خواهند شد

شرکت سونی امروز صفحات مربوط به اطلاعات بروزرسانی بعضی از دستگاه‌های شرکت خود را تغییر داده و به این شکل اعلام کرد که این سری از تبلت و  گوشی‌ها  به هیچ وجه نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ را دریافت نخواهند کرد. در عوض این دسته از محصولات به طور مستقیم از ویرایش 5.0 به نسخه […]

شرکت سونی امروز صفحات مربوط به اطلاعات بروزرسانی بعضی از دستگاه‌های شرکت خود را تغییر داده و به این شکل اعلام کرد که این سری از تبلت و  گوشی‌ها  به هیچ وجه نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ را دریافت نخواهند کرد. در عوض این دسته از محصولات به طور مستقیم از ویرایش 5.0 به نسخه مارشملو این سیستم عامل (نسخه 6.0) مجهز خواهند شد.

گوشی‌های هوشمند اکسپریا زد 3 پلاس، اکسپریا سی 4، اکسپریا سی 5 الترا، اکسپریا اِم 4 Aqua، اکسپریا اِم 5 به همراه تبلت اکسپریا زد4، از این دسته هستند. در صفحه مربوط به این سری از گوشی‌ها هم اکنون در بخش نسخه بعدی سیستم عامل، به جای عبارت “Android 5.1.1 Lollipop”، عبارت “Android 6.0 Marshmallow” قابل مشاهده می‌باشد. البته لازم به ذکر است که هم اینک این محصولات در حال اجرای نسخه 5.0 از این سیستم عامل می‌باشند.

اگر شرکت سونی به منظور اعمال بروزرسانی این سری از دستگاه‌ها،  ابتدا بر روی نسخه جدید لالی‌پاپ اندرویدی کار می‌کرد و سپس به سراغ نسخه مارشملو می‌رفت، مسلما زمان بسیار زیادی را به منظور اجرایی کردن این پروژه می‌بایست صرف می‌کرد. علاوه بر آن امکان دریافت بروزرسانی جدید مارشملو توسط آنها در سال جاری میلادی قابل تصور نبود.

هم اینک دلیل عدم ارائه نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید توسط شرکت سونی برای این سری از تبلت و گوشی‌ها مشخص نیست ولی چیزی که از آن اطمینان داریم این است که به احتمال بسیار زیاد، این شرکت ژاپنی این بار بدقولی نکرده و نسخه مارشملو سیستم عامل اندروید را هر چه زودتر برای این دستگاه‌های هوشمند ارائه خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال