برخی از کاربران آیفون 6 اس اپل از داغ شدن دکمه هوم آن گلایه کرده‌اند

هنگامی که سازندگان گوشی‌های هوشمند دست به تولید گوشی جدیدی می‌زنند آن را طی مراحل مختلفی مورد آزمایش قرار می‌دهند؛ اما این آزمایش‌ها ممکن است دچار مشکلاتی نیز باشد و تعدادی از دستگاه‌هایی که دارای اشکال هستند در این آزمایش‌ها نشان داده نشوند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران از داغ شدن بیش‌از […]

هنگامی که سازندگان گوشی‌های هوشمند دست به تولید گوشی جدیدی می‌زنند آن را طی مراحل مختلفی مورد آزمایش قرار می‌دهند؛ اما این آزمایش‌ها ممکن است دچار مشکلاتی نیز باشد و تعدادی از دستگاه‌هایی که دارای اشکال هستند در این آزمایش‌ها نشان داده نشوند. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران از داغ شدن بیش‌از حد دکمه‌ی هوم آیفون 6 اس گلایه‌مند باشند.

به گفته‌ی بسیاری از کاربران در بخش پشتیبانی وب‌سایت اپل، دکمه‌ی هوم گوشی به قدری داغ می‌شود که دست زدن به آن مقدور نیست. داغ شدن دکمه‌ی هوم گوشی در بسیاری از موارد امری عادی بوده اما داغ شدن آن به طوری که دست کاربر نتواند به آن برخورد کند خود مسئله‌ای دیگر است که نشان از مشکل بزرگ‌ سخت‌افزاری در این گوشی می‌دهد.

بنابراین کاربر هنگام داغ شدن دکمه‌ی هوم گوشی هرگز نمی‌تواند از آن استفاده کند. در خبرهای گذشته نیز داشتیم که آیفون 6 اس به طوری داغ می‌شود که باتری گوشی در هنگام رسیدن به 50 درصد از کار می‌افتد و گوشی به طور خودکار خاموش می‌شود. حتی در برخی از موارد گوشی دیگر روشن نشده و در هنگام وصل شدن به شارژر نیز، باتری گوشی شارژ نمی‌شود.

هنوز اپل به طور رسمی بیانیه‌ای را در مورد این مشکل صادر نکرده است، هر چند برخی از منابع داخلی اپل بر این عقیده‌اند که هنوز آن‌ها گزارشی را از این مشکلات دریافت نکرده‌اند. درهرصورت اگر شما نیز خواهان خرید یکی از آیفون‌های جدید اپل هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا تولید جدیدتر دو آیفون اپل صبر کرده و سپس به خرید آن‌ها اقدام کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال