سنسور‌های دوربین سری گلکسی اس 6 با یکدیگر تفاوت دارند!

در نقد و بررسی‌های انجام شده مشخص شد که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج دارای بهترین سنسور‌های موجود در میان گوشی‌های هوشمند حتی آیفون 6 می‌‌باشند. شاید در نگاه اول این برتری خبری بسیار خوب به نظر آید اما به نظر می‌رسد که نسخه‌های مختلفی از گلکسی اس 6 با دو نوع […]

در نقد و بررسی‌های انجام شده مشخص شد که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج دارای بهترین سنسور‌های موجود در میان گوشی‌های هوشمند حتی آیفون 6 می‌‌باشند. شاید در نگاه اول این برتری خبری بسیار خوب به نظر آید اما به نظر می‌رسد که نسخه‌های مختلفی از گلکسی اس 6 با دو نوع سنسور متفاوت وجود دارد.

این خبر در ابتدا توسط یکی از کاربران انجمن توسعه دهندگان XDA منتشر شد و بر طبق این خبر سامسونگ از دو نوع سنسور در نسخه‌های مختلف گلکسی اس 6 استفاده کرده است. بر اساس این خبر، سامسونگ در بعضی از نسخه‌ها سنسور سونی را قرار داده و در بعضی دیگر سنسور خود شرکت را قرار داده است.

 

سنسور‌های دوربین گلکسی اس 6 با یکدیگر تفاوت دارند!

در روز های گذشته این خبر به سرعت در دنیای مجازی پخش شد تا این که وبسایت معروف Sam Mobile توانست دست خود را به هر دو سنسور برساند و از آن‌ها تصاویری را برای مقایسه به بیرون منتشر کند و در این تصاویر برتری سنسور سونی به چشم می‌آید. شاید در بررسی انجام شده و مقایسه‌ای که با آیفون 6 انجام شد گوشی مورد بررسی قرار گرفته دارای سنسور سونی بوده است.

تصاویر سمت راست مربوط به گوشی می‌باشد که دارای سنسور شرکت سونی است و تصاویر سمت چپ سنسور سامسونگ را نشان می‌دهند.

سنسور‌های دوربین گلکسی اس 6 با یکدیگر تفاوت دارند!

سنسور‌های دوربین گلکسی اس 6 با یکدیگر تفاوت دارند!

سنسور‌های دوربین گلکسی اس 6 با یکدیگر تفاوت دارند!

سنسور‌های دوربین گلکسی اس 6 با یکدیگر تفاوت دارند!

 

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید رنگ‌های نشان داده شده در سنسور سونی بسیار طبیعی‌تر جلوه می‌کنند و گرمی آن‌ها را می‌توان احساس کرد. علاوه بر طبیعی‌تر بودن رنگ‌ها، تصاویری که با سنسور سونی گرفته شده دارای عمق بیشتری نیز هستند.

در شرایط کم نور سنسور سامسونگ توانست تصاویر با رنگ طبیعی‌تر را ثبت کند اما در محیط‌های روشن این سنسور سونی بود که کیفیت قابل قبولی را ارئه داد.

سنسور‌های کمپانی ژاپنی سونی توانسته در سال‌های اخیر بسیار موفق عمل کند به طوریکه بسیاری از شرکت‌های گوشی‌های هوشمند از این سنسور‌ها در دوربین اصلی گوشی خود استفاده می‌کنند. آیا موفقیت بیش از حد این سنسور‌ها و کمبود تولید آن‌ها باعث شده تا سامسونگ از سنسور‌های خود برای بعضی از نسخه‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج استفاده کند؟

اگر شما هم از جمله دارندگان این گوشی هستید و اگر اپراتور شما کد زیر را پشتیبانی کند به محض شماره گیری این کد می‌توانید از سنسورم موجود در گوشی خود مطلع شوید. برای این کار کد #34971539# را شماره گیری کنید. البته توجه داشته باشید که نیازی به فشار دادن دکمه‌ی تماس نیست و به محض وارد کردن کد باید سنسور موجود در گوشی برای شما به نمایش در‌‌آید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال