سونی: 40 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 تا به امروز فروخته شده است

بر اساس آمار منتشر شده از سوی شرکت سونی در ماه نوامبر سال پیش، 30 میلیون دستگاه کنسول خانگی پلی‌استیشن 4 این شرکت تا به آن تاریخ به فروش رفته بود. در ابتدای سال جدید میلادی این میزان به 35 میلیون عدد افزایش یافت؛ اما هم اینک بر اساس آخرین گزارش مالی شرکت سونی، این […]

بر اساس آمار منتشر شده از سوی شرکت سونی در ماه نوامبر سال پیش، 30 میلیون دستگاه کنسول خانگی پلی‌استیشن 4 این شرکت تا به آن تاریخ به فروش رفته بود. در ابتدای سال جدید میلادی این میزان به 35 میلیون عدد افزایش یافت؛ اما هم اینک بر اساس آخرین گزارش مالی شرکت سونی، این کمپانی ژاپنی توانسته‌ است تا به امروز 40 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 را به فروش برساند.

در حالی که تعداد 40 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 سونی تا به امروز در سرتاسر دنیا به فروش رفته است و البته این تعداد، میزان بسیار زیادی به حساب می‌آید، شرکت مایکروسافت نیز در زمینه فروش کنسول خانگی خود بیکار ننشسته است و در واقع آمار بسیار خوبی را از این نظر تا به امروز به ثبت رسانده است.

یکی از تحلیلگران فعال در این زمینه در این حیطه این‌طور پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2019 میلادی شرکت سونی تعداد 69 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 را فروش خواهد رساند. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود شرکت مایکروسافت تا این مدت زمان، تعداد 39 میلیون کنسول ایکس باکس وان را بخواهد به فروش برساند. با روندی که کنسول شرکت سونی در حال طی آن است، ممکن است این پیش‌بینی‌ها در مورد آن به حقیقت بپیوندد و در واقع هیچ مشکلی در مورد فروش این میزان از کنسول پلی‌استیشن 4 تا این تاریخ وجود نداشته باشد.

علاوه بر آن تا زمانی که شرکت سونی از کنسول پلی‌استیشن 4.5 خود رونمایی به عمل آورده باشد، مسلماً این شرکت ژاپنی رقابت در حوزه فروش کنسول‌ها را از شرکت مایکروسافت برده است. لازم به ذکر است که کنسول پلی‌استیشن 4.5 سونی، نسخه بروز شده از کنسول پلی‌استیشن 4 این شرکت به حساب آمده که از قابلیت پخش 4K تصاویر پشتیبانی خواهد کرد. هنوز صحبت کردن در مورد جزئیات این کنسول جدید، در حد یک شایعه و غیررسمی بوده و نمی‌توان به آن اعتماد کرد. البته به احتمال بسیار زیاد در طی همایش سالانه E3 سال 2016، خبرهای بیشتری در مورد این کنسول جدید شرکت سونی خواهیم شنید.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال