سونی توضیح می‌دهد: چرا بازی‌های پلی‌استیشن 2 برای پلی‌استیشن 4 از قیمت بالایی برخوردارند؟

سونی در ماه گذشته به طور رسمی اعلام کرد که از این پس امکان اجرای برخی از بازی‌های پلی‌استیشن 2 بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 وجود خواهد داشت. این خبر بسیار خوبی برای بسیاری از کاربران بود چرا که برخی از آن‌ها می‌توانستند بازی‌های قدیمی که را که قبلا با آن خاطره‌ی زیادی داشته‌اند بازی […]

سونی در ماه گذشته به طور رسمی اعلام کرد که از این پس امکان اجرای برخی از بازی‌های پلی‌استیشن 2 بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 وجود خواهد داشت. این خبر بسیار خوبی برای بسیاری از کاربران بود چرا که برخی از آن‌ها می‌توانستند بازی‌های قدیمی که را که قبلا با آن خاطره‌ی زیادی داشته‌اند بازی کنند و برخی دیگر نیز که قبلا موفق به انجام برخی از عنوان‌ها نشده‌ بودند می‌توانند برای اولین بار آن‌ها را تجربه کنند.

سونی قیمت بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی پلی‌استیشن 4 را بین 10 تا 15 دلار قرار داده است که همین مسئله موجب اعتراض بسیاری از کاربران شد. از نظر بسیاری، وجود چنین قیمت بالایی برای بازی‌هایی که قدمت‌شان به بیش از 10 سال می‌گذرد هرگز توجیه کننده نیست و سونی باید قیمت این نوع بازی‌ها را کاهش دهد. حال رئیس بخش سرگرمی سونی، یوشیدا، در پادکستی که به تازگی منتشر کرده است جواب منتقدان خود را داده است.

به گفته‌ی وی، سونی موفق شده در اجرای این‌ بازی‌ها سیستم تروفی را به بازی اضافه کند چراکه این سیستم‌ برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی رزولوشن بازی‌ها نیز بالاتر رفته و تمامی این ویژگی‌ها نیاز به تیم حرفه‌ای و کارکنان زیای دارد. به همین علت سونی به زمان و هزینه‌ی زیادی برای اجرای این نوع بازی‌ها نیازمند است که این هزینه‌ها طبیعتا باید از کاربران گرفته شود.

حال با توجه به سخنان یوشیدا، بعید به نظر می‌رسد که سونی فعلا قصد کاهش قیمت‌های بازی‌های پلی استیشن 2 بر روی پلی‌استیشن 4 را داشته باشد. شاید عدم خرید کاربران و استقبال کم از این نوع بازی‌ها باعث شود تا سونی در آینده قیمت این نوع بازی‌ها را کاهش دهد یا در تخفیف‌های خود قیمت آن‌ها را به مراتب پایین‌تر آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال