سونی به طور رسمی خروج این شرکت از صنعت موبایل را رد کرد

Jonathan Lin مدیر کل بخش موبایل سونی بار دیگر اعلام کرد که این شرکت قصد خروج از صنعت گوشی‌های‌هوشمند را ندارد و همچنان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. چند روز پیش نیز مدیر اجرایی بخش موبایل سونی، Hiroki Totoki هم خروج این شرکت را شایعه‌ای بیش ندانست. به گفته‌ی Lin، تمرکز اصلی بخش […]

Jonathan Lin مدیر کل بخش موبایل سونی بار دیگر اعلام کرد که این شرکت قصد خروج از صنعت گوشی‌های‌هوشمند را ندارد و همچنان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. چند روز پیش نیز مدیر اجرایی بخش موبایل سونی، Hiroki Totoki هم خروج این شرکت را شایعه‌ای بیش ندانست.

به گفته‌ی Lin، تمرکز اصلی بخش سونی موبایل بر روی محصولات آینده‌ بوده و آن‌ها هرگز فکر خروج از صنعت موبایل را در ذهن خود نداشته‌اند. سونی به تازگی با احداث کارخانه‌ی جدیدی در تایلند قصد دارد تا محصولات خود را در بخش موبایل گسترش دهد بنابراین خروج این شرکت از این صنعت کمی دور از انتظار است.

سونی به زودی جدیدترین پرچمدار خود را Xperia Z5 Premium در تایوان به فروش می‌رساند. قیمت این گوشی در این کشور 500 دلار بوده و سونی انتظار دارد تا با این گوشی بتواند حدود 30درصد از بازار این کشور را به خود اختصاص دهد که با توجه به آمارهای گذشته، کمی خوش‌بینانه به نظر می‌رسد.

شایعات بسیاری در مورد خروج سونی از صنعت موبایل در گذشته شنیده می‌شد؛ بدون شک زمان مشخص می‌کند که سونی چه برنامه‌ای را در نظر دارد و آیا صحبت‌های مدیران این شرکت مبنی بر عدم خروج از این صنعت درست خواهند بود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال