سونی وجود PS4 Neo را تایید کرد؛ این کنسول بازی در E3 2016 رونمایی نمی‌شود

بعد از انتشار شایعات و خبرهای بی‌شمار، شرکت سونی در نهایت وجود کنسول PS4 Neo را تایید کرد. البته این در حالی است که این شرکت ژاپنی به طور مستقیم کد Neo یا هر اسم دیگری را بر روی این کنسول جدید قرار نداد. در واقع این کمپانی این طور اضافه کرد که در آینده نزدیک کاربران شاهد […]

بعد از انتشار شایعات و خبرهای بی‌شمار، شرکت سونی در نهایت وجود کنسول PS4 Neo را تایید کرد. البته این در حالی است که این شرکت ژاپنی به طور مستقیم کد Neo یا هر اسم دیگری را بر روی این کنسول جدید قرار نداد. در واقع این کمپانی این طور اضافه کرد که در آینده نزدیک کاربران شاهد رونمایی از یک کنسول بروزشده خواهند بود. این خبر توسط اندرو هوس، مدیر عامل بخش سرگرمی سونی طی مصاحبه با مجله Financial Times تایید شد.

در این حین قابلیت‌ها و مشخصات دقیق این کنسول افشا نشد اما هوس به این موضوع اشاره کرد که این کنسول از نسل قبلی یعنی PS4 گران قیمت‌تر خواهد بود. به همین دلیل است که این کنسول جدید به دلیل داشتن قیمتی بالاتر، جایگزین پلی‌استیشن 4 نخواهد شد بلکه در کنار آن در فروشگاه‌ها به فروش خواهد رفت. هوس نیز این طور اضافه کرد که: “قرار است این دو کنسول به طور همزمان با یکدیگر به فروش برسند.”

این موضوع همان چیزی بود که شایعات و خبرهای منتشر شده طی این روزها قصد داشتن به آن اشاره نمایند. اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این دو کنسول بازی در کنار یکدیگر با قیمتی متفاوت به فروش خواهند رسید. البته می‌بایست به این موضوع نیز اشاره کرد که شرکت‌های انتشار و توسعه‌دهنده بازی‌ در کنار ادامه دادن به تولید عنوان‌های مربوط به PS4، می‌بایست خود را برای کیفیتی بالاتر برای کنسول جدید سونی نیز آماده سازند. براساس صحبت‌های منتشر شده از سوی هوس، تمامی بازی‌ها از استانداردهای پلی‌استیشن 4 سونی پشتیبانی می‌کنند. پس پیش‌بینی می‌شود تمام یا بخش بزرگی از بازی‌ها از نسخه بروز شده این کنسول نیز پشتیبانی نمایند.

هوس در ادامه این طور اضافه می‌کند که: “در سیستم جدید این کنسول تمرکز بیشتر بر روی بازی‌های سنگین است تا بتوان آنها را بر روی نمایشگر‌های تلویزیون‌های 4K به نمایش گذاشت. متاسفانه کاربران نمی‌توانند این کنسول جدید را طی مراسم E3 2016 در هفته آینده مشاهده نمایند.” این خبر بد در هر صورت برای شرکت مایکروسافت یک رخداد خوب به نظر می‌آید. به نظر می‌آید فعلا نتوان به طور دقیق در مورد قیمت نهایی و همچنین تاریخ عرضه صحبت کرد اما با این حال هم اینک حداقل می‌دانیم که این کنسول وجود داشته و در آینده نزدیک آن را ملاقات خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال