با حسگر هوشمند سونی برای تنیس بازان حرفه‌ای آشنا شوید

به نظر می‌رسد ورزشکاران نیز هر روز تکنولوژی جدیدتری را برای یادگیری بهتر دریافت خواهند کرد. با توجه به عکس حتما متوجه شده‌اید که تنیس بازان در آینده‌ای نه چندان دور چگونه تمرین خواهند کرد. کمپانی سونی از یکسال پیش تاکنون کار خود را برای ساخت این حسگر هوشمند آغاز کرده است و حالا در […]

به نظر می‌رسد ورزشکاران نیز هر روز تکنولوژی جدیدتری را برای یادگیری بهتر دریافت خواهند کرد. با توجه به عکس حتما متوجه شده‌اید که تنیس بازان در آینده‌ای نه چندان دور چگونه تمرین خواهند کرد. کمپانی سونی از یکسال پیش تاکنون کار خود را برای ساخت این حسگر هوشمند آغاز کرده است و حالا در حال آزمایش آن است. این حسگر کوچک که در زیر راکت تنیس قرار می‌گیرد می‌تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در خدمت بازیکن یا مربی وی بگذارد.

این سنسور شامل تکنولوژی های پیشرفته‌ی سونی از قبیل تشخیص هوشمند صدا و آنالیز آن، تشخیص نحوه‌ی ضربه به توپ از قبیل فوردهند و بک هند و مواردی دیگر نظیر سرعت توپ و میزان فشار وارد شده بر آن را محاسبه می‌کند.

با حسگر هوشمند سونی برای تنیس بازان حرفه‌ای آشنا شوید

این سنسور دارای یک برنامه‌ای مخصوص برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز می‌باشد که به وسیله‌ی آن می‌توانید از خودتان فیلم گرفته و حتی با پایین آوردن میزان فریم در فیلم گرفته شده به تحلیل و آنالیز بازی خود بپردازید. این برنامه برای تحلیل بهتر بازی شما، می‌تواند ویدیوی‌ شما را به عکس‌های پشت سر هم نیز تبدیل کند.

sony-tennis-sensor-3-540x480

این سنسور به قدری کوچک است که می‌تواند زیر هر نوع راکتی قرار بگیرد و مثل یک لوگو بر روی راکت بچسبد. فعلا حسگر مورد نظر ما بر روی راکت‌های کمپانی  Wilson, HEAD, Prince, و Yonex قابل نصب است و به زودی شرکت‌های دیگری نیز از این سنسور استفاده خواهند کرد. اگر شما از تنیس بازان حرفه‌ای هستید و از راکت‌های ذکر شده استفاده می‌کنید می‌توانید این سنسور را تهیه کنید.

قیمت این حسگر 199 دلار بوده و به همراه چسب مخصوص و لوازم جانبی آن 210 دلار خواهد شد. این سنسور ضد آب بوده و توسط فدراسیون تنیس به صورت رسمی تایید شده است و می‌تواند تحت شرایط خاصی در مسابقات استفاده شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال