اکسپریا Z5 سونی تنها بعضی‌ از محتویات را با رزولوشن 4K نشان می‌دهد

سونی در رویداد IFA از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. اکسپریا Z5 پریمیوم سونی می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 4K برای شما به نمایش درآورد.  حال مشخص شده که این گوشی تنها بعضی از محتویات را با این رزولوشن به کاربر نشان می‌دهد و در حالت عادی دارای رزولوشن فول اچ دی می‌باشد. سونی در بیانیه‌ی […]

سونی در رویداد IFA از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. اکسپریا Z5 پریمیوم سونی می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 4K برای شما به نمایش درآورد.  حال مشخص شده که این گوشی تنها بعضی از محتویات را با این رزولوشن به کاربر نشان می‌دهد و در حالت عادی دارای رزولوشن فول اچ دی می‌باشد.

سونی در بیانیه‌ی رسمی خود اعلام کرده که این گوشی تنها تصاویر و فیلم‌ها را با رزولوشن 4K نشان می‌دهد. بنابراین کاربر در حالت عادی با رزولوشن فول اچ دی طرف خواهد بود و به همین علت مصرف باتری نیز بهینه‌تر خواهد شد. پس می‌توان گفت که روزولشن 4K در اکسپریا Z5 پریمیوم سونی تنها در مواقعی که به آن نیاز است فعال می‌شود.

اکسپریا Z5 پریمیوم سونی دارای تراکم پیکسلی 800 پیکسل در اینچ می‌باشد. این در حالیست که در حالت عادی تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی به 400 پیکسل در اینچ می‌رسد.

البته وجود چنین ویژگی‌ آن چنان هم به ضرر کاربر نمی‌باشد. از طرفی مصرف باتری کمتر و از طرف دیگر چیپست اسنپدراگون 810 که به داغ کردن بیش از حد شهرت دارد باعث می‌شود تا چنین تصمیم منطقی‌تر به نظر آید. این نکته را هم فراموش نکنید که چشم انسان قادر به تشخیص تراکم پیکسلی بیش از 400 نمی‌باشد.

به هر حال دیدن تصاویر با کیفیت 4K بر روی گوشی‌های هوشمند چیزی دور از انتظار نبود که سونی برای اولین بار آن را به کار گرفت. باید دید در نقد و بررسی‌های تخصصی انجام شده نمایشگر اکسپریا Z5 چه نتیجه‌ای را کسب می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال