مشخصات فنی گوشی‌هوشمند Sony Xperia Z4 لو رفت

روز گذشته، بنچمارک منتسب به LG G4 توسط وب‌سایت GFXBench منتشر شد که در آن، ویژگی‌های فنی و مشخصات کامل این گوشی‌هوشمند لو رفت. حالا نیز بنچمارک گوشی‌هوشمند Xperia Z4 سونی منتشر شده و مشخصات فنی کامل این گوشی، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. چیزی که تصویر بنچمارک این گوشی در اختیارمان قرار می‌دهد، مجهز شدن Xperia […]

روز گذشته، بنچمارک منتسب به LG G4 توسط وب‌سایت GFXBench منتشر شد که در آن، ویژگی‌های فنی و مشخصات کامل این گوشی‌هوشمند لو رفت. حالا نیز بنچمارک گوشی‌هوشمند Xperia Z4 سونی منتشر شده و مشخصات فنی کامل این گوشی، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

چیزی که تصویر بنچمارک این گوشی در اختیارمان قرار می‌دهد، مجهز شدن Xperia Z4 به تراشه‌ی Snapdragon 810 است، در حالی که کمپانی کره‌ای ال‌جی، از تراشه‌ی Snapdragon 808 در پرچم‌دار جدید خود استفاده کرده بود. همچنین، این گوشی‌هوشمند از صفحه‌ نمایشی 5.1 اینچی با وضوح تصویر 1080p، دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، بلوتوث، GPS، برچسب NFC، وای‌فای و البته اندروید 5.0.2 استفاده خواهد کرد.

تمامی اطلاعات منتشر شده توسط GFXBench مربوط به این گوشی با شماره سریال Sony E6553 بوده و به احتمال بسیار زیاد، مشخصات فنی منتشر شده از این گوشی، در مورد Xperia Z4 حقیقت خواهد داشت. البته دلیل ما برای این ادعا، استفاده‌ی سونی از شماره سریال D65xx برای گوشی‌هوشمند Xperia Z2 بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال