تصاویری منتسب به گوشی اکسپریا C6 سونی به بیرون درز کرد

بر اساس تصاویر جدید منتشر شده در فضای مجازی، شرکت سونی قرار است در آینده‌ای نه چندان دور از یک گوشی هوشمند جدید با نام اکسپریا سی6 رونمایی به عمل آورد. همان طور که در تصاویر موجود مشاهده می‌کنید، این گوشی از یک نمایشگر بزرگ شش اینچی برخوردار است که البته نسبت به ابعاد بزرگ […]

بر اساس تصاویر جدید منتشر شده در فضای مجازی، شرکت سونی قرار است در آینده‌ای نه چندان دور از یک گوشی هوشمند جدید با نام اکسپریا سی6 رونمایی به عمل آورد. همان طور که در تصاویر موجود مشاهده می‌کنید، این گوشی از یک نمایشگر بزرگ شش اینچی برخوردار است که البته نسبت به ابعاد بزرگ نمایشگر، اندازه بدنه گوشی بسیار مناسب و جمع و جور به نظر می‌رسد. این موضوع به این دلیل است که حاشیه‌های دور و اطراف نمایشگر گوشی بسیار کم بوده و به همین دلیل در دست قرار گرفتن دستگاه  بسیار راحت خواهد بود. از طرفی در عکس‌های مزبور شاهد قرار گیری یک دوربین سلفی به همراه یک عدد فلاش LED در بخش جلویی گوشی نیز هستیم.

gsmarena_001

از نظر مشخصات فنی شایعه شده است که این گوشی از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد و از طرفی تراشه‌ای از شرکت مدیاتک قرار در درون آن قرار بگیرد. البته در نهایت باید گفت که تمام این موارد در حد شایعه بوده و حتی ممکن است اکسپریا سی6 سونی هیچوقت روشنایی روز را به چشم نبیند!

البته جالب است بدانید که در ماه فوریه شایعاتی مبنی بر تصمیم شرکت سونی به جهت معرفی یک گوشی جدید با نام اکسپریا سی6 اولترا در مراسم MWC همین سال نیز شکل گرفت که بعدها این موضوع به این حالت رخ نداده و در واقع این کمپانی ژاپنی به جای آن از سری X گوشی‌های خود رونمایی به عمل آورد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال