اکسپریا XA Ultra سونی رسماً رونمایی شد؛ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

شرکت ژاپنی‌تبار سونی از جدیدترین محصول خود در حوزه گوشی‌های هوشمند با نام اکسپریا XA اولترا پرده برداشت. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش نسبتاً بزرگ 6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل و چگالی تصویر 367 پیکسل در هر اینچ بوده که این صفحه‌نمایش درون یک قاب فلزی تقریباً بدون لبه احاطه شده و زیبایی خاصی […]

شرکت ژاپنی‌تبار سونی از جدیدترین محصول خود در حوزه گوشی‌های هوشمند با نام اکسپریا XA اولترا پرده برداشت. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش نسبتاً بزرگ 6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل و چگالی تصویر 367 پیکسل در هر اینچ بوده که این صفحه‌نمایش درون یک قاب فلزی تقریباً بدون لبه احاطه شده و زیبایی خاصی را به دستگاه داده است.

اکسپریا XA اولترا سونی زیر قاب فلزی خود یک چیپست Helio P10 مدیاتک را به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی تعبیه شده، جای داده و قرار است نسخه 6.0.1 پلتفرم محبوب اندروید را به اجرا بگذارد.

گوشی هوشمند تازه‌نفس سونی مجهز به دو دوربین بوده که هرکدام از آن‌ها در کنار خود یک فلاش ال‌ای‌دی دارند. دوربین اصلی آن که در قاب پشتی تعبیه شده سنسوری 21.5 مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار هیبریدی دارد. ظاهراً تمرکز اصلی سونی روی دوربین سلفی ین دستگاه بوده که سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز به تثبیت‌کننده نوری دارد و از شاتر حرکتی (گرفتن عکس با حرکات مختلف کاربر) پشتیبانی می‌کند.

sony_xperia_xa_ultra

سونی دوام باتری اکسپریا را دستخوش تغییراتی کرده و آن را بهبود بخشیده است؛ به‌طوری‌که با هر بار شارژ کامل دستگاه، می‌توان 2 روز از آن استفاده کرد. به لطف فناوری شارژ سریع، با 10 دقیقه شارژ باتری، می‌توان تا 5.5 ساعت از گوشی استفاده کرد.

گفتنی است این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی از تیرماه سال جاری به بازار عرضه شود. در مورد قیمت این دستگاه هنوز اطلاعاتی در اختیار نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال