رونمایی Tag Heuer از ساعت‌هوشمند لوکس خود؛ قیمت 1500 دلاری

شرکت Tag Heuer که همگی آن را به عنوان یکی از شرکت‌های سازنده‌ی ساعت‌های لوکس می‌شناسیم، به تازگی از ساعت‌هوشمند خود رونمایی کرد. این ساعت که Tag Heuer Connected Watch نام دارد یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های هوشمند ساخته شده تاکنون بوده که به سختی می‌توان رقیبی را برای لوکس بودن آن پیدا کرد. علاوه بر این سیستم‌عامل تعبیه […]

شرکت Tag Heuer که همگی آن را به عنوان یکی از شرکت‌های سازنده‌ی ساعت‌های لوکس می‌شناسیم، به تازگی از ساعت‌هوشمند خود رونمایی کرد. این ساعت که Tag Heuer Connected Watch نام دارد یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های هوشمند ساخته شده تاکنون بوده که به سختی می‌توان رقیبی را برای لوکس بودن آن پیدا کرد. علاوه بر این سیستم‌عامل تعبیه شده برای این ساعت اندروید ویئر بوده که آن را نسبت به ساعت‌های هوشمند اپل نیز متمایز کرده است.

در ابتدا نگاهی به مشخصات فنی این ساعت می‌اندازیم. Tag Heuer برای ساعت هوشمند خود از پردازنده‌ی دو هسته‌ای شرکت اینتل با قدرت پردازشی 1.6 گیگاهرتز استفاده کرده و 1 گیگابایت رم، 4 گیگابات فضای داخلی و نمایشگری 1.5 اینچی از دیگر مشخصات ساعت تازه وارد این شرکت سوئیسی است. نمایشگر استفاده شده در این ساعت از نوع ال‌سی‌دی LTPS بوده و قابلیت نمایش دادن تصاویر را با رزولوشن 360*360 و تراکم پیکسلی 240 پیکسل در اینچ دارد. وظیفه‌ی محافظت از نمایشگر این ساعت را یاقوت کبود استفاده شده بر عهده دارد که از جنس بسیار خوبی نیز برخوردار است. به گفته‌ی سازندگان این ساعت، باتری 410 میلی آمپری گنجانده شده در آن امکان استفاده کاربر را به صورت 30 ساعت فراهم کرده است.

رونمایی Tag Heuer از ساعت‌هوشمند خود، قیمت 1500 دلاری

اگر بخواهیم نگاهی هم به ظاهر این ساعت داشته باشیم می‌توانیم به این نکته پی ببریم که ساعت هوشمند Tag Heuer شباهت زیادی را به یک ساعت هوشمند ندارد و این شرکت بیشتر سبک سنتی را برای طراحی این ساعت برگزیده است. قطرصفحه نمایش ساعت 46.2 میلی‌متر و ضخامت آن نیز 12.8 میلی متر است. جنس بدنه‌ی ساعت همانند بند آن از فلز تیتانیوم ساخته شده هر چند امکان انتخاب بند‌های مختلف از جنس پلاستیک با رنگ‌های متنوع برای کاربران قرار داده شده است.

نکته‌ی جالب در مورد این ساعت عدم وجود اسپیکر در آن است که نوتیفیکیشن‌ها تنها توسط ویبره‌ی دست به کاربر اطلاع داده می‌شود. از دیگر فقدان‌های این ساعت می‌توان به نبود GPS در آن اشاره کرد که شاید شما نیز انتظار وجود GPS را در یک ساعت 1500 دلاری داشته باشید. به‌هرحال ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ویئر شرکت Tag Heuer، حدود چهار برابر ساعت‌های هوشمند دیگر قیمت دارد در حالی که کاربردی یکسان را نسبت به دیگر ساعت‌ها به کاربر ارائه می‌دهد. شرکت Tag Heuer برای این که کاربران را ترغیب به خرید این ساعت کند بعد از دو سال از خرید این ساعت، به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا بتوانند ساعت هوشمند خود را با یک ساعت ساده عوض کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال