شرکت تی سی ال گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر با حس کاغذی را عرضه می‌کند

تی سی ال گوشی هوشمند خود را با استفاده از فناوری نمایشگر Next Paper ساخته و پیش از شروع نمایشگاه IFA2023 از آن رونمایی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید تی سی ال ۴۰ با فناوری جدیدی معرفی شد که کاربر در زمان استفاده از آن حسی شبیه به […]

تی سی ال گوشی هوشمند خود را با استفاده از فناوری نمایشگر Next Paper ساخته و پیش از شروع نمایشگاه IFA2023 از آن رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید تی سی ال ۴۰ با فناوری جدیدی معرفی شد که کاربر در زمان استفاده از آن حسی شبیه به کاغذ خواهد داشت. این شرکت پیش از این نسل دوم فناوری Next Paper را معرفی کرده بود. تاکنون برخی از محصولات این شرکت از جمله سه تبلت و یک لپ‌تاپ نیز دارای این فناوری هستند. این اولین بار است که یک گوشی هوشمند نیز با چنین فناوری عرضه می‌شود. گوشی جدید TCL دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی از نوع ال سی دی و با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. یک حالت مخصوص نیز در این گوشی به کار رفته که کاربر در زمان استفاده می‌تواند راحت‌تر متون را مشاهده کرده و چشم‌ها نیز فشار کمتری را تحمل می‌کنند. این ویژگی رابط کاربری را به شکل خاکستری نشان می‌دهد.

همچنین یک کیس مخصوص همراه با این گوشی مجهز به قلم T-Pen وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا از نمایشگر همانند یک دفترچه یادداشت استفاده کند. شرکت سازنده تراشه دایمن سیتی ۶۰۲۰ را برای تامین قدرت این گوشی به کار برده است. ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز همراه با این تراشه در این گوشی قرار دارد. در این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز قرار گرفته که می‌تواند از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی کند.

در پنل پشتی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌رسیم که همراه با یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته‌اند. در بالای نمایشگر نیز درون حفره یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال