تیزر جدید گوشی‌هوشمند Oppo R7، بدنه‌ی فلزی این پرچم‌دار قدرتمند را تایید می‌کند

روز گذشته بود که گواهی گوشی‌هوشمند Oppo R7 توسط آژانس TENNA ثبت شد و حالا اطلاعات بیشتری از این گوشی‌هوشمند در کنار یک تیزر رسمی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار جدید شرکت Oppo، بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی‌هوشمند در دو مدل مخلتف، یکی برای اپراتور China Telecom با چیپ 8-هسته‌ای Snapdragon 615 […]

روز گذشته بود که گواهی گوشی‌هوشمند Oppo R7 توسط آژانس TENNA ثبت شد و حالا اطلاعات بیشتری از این گوشی‌هوشمند در کنار یک تیزر رسمی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار جدید شرکت Oppo، بدنه‌ای فلزی خواهد داشت.

در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی‌هوشمند در دو مدل مخلتف، یکی برای اپراتور China Telecom با چیپ 8-هسته‌ای Snapdragon 615 و با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، و دیگری برای اپراتور China Mobile با چیپ 8-هسته‌ای MediaTek MT6752 و با فرکانس 1.7 گیگاهرتز عرضه می‌شود. اما شرکت Oppo یک تیزر رسمی را در صفحه‌ی Weibo خود به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این گوشی‌هوشمند، بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. تا کنون صحبت‌های زیادی نیز پیرامون ضخامت Opoo R7 وجود داشت که نشان می‌داد ضخامت این گوشی، از Oppo R5 و Vivo X5 Max با ضخامت 4.85 میلی‌متر هم کمتر است، اما گواهی‌های ثبت شده توسط TENNA در روزها گذشته از ضخامت 6.3 میلی‌متری این گوشی‌هوشمند خبر دارد. البته ضخامت این پرچم‌دار جدید، بسیار کم است اما یک رکورد جدید از سوی اوپو نیست.

هنوز هیچ اطلاعات بیشتری از محصولات جدید شرکت Oppo در دست نیست و تنها می‌دانیم که این گوشی‌های هوشمند، در تاریخ 20 می معرفی خواهند شد. ما نیز همچون بسیار افراد مشتاقیم با ویژگی‌های جدید این گوشی‌هوشمند آشنا شویم. جدای از صفحه‌نمایش بدون حاشیه این گوشی، اخبار زیادی در مورد به کارگیری پوشش شیشه‌ای 2.5D Glass برای قسمت‌های خمیده‌ی این محصول به گوش می‌خورد.

در نهایت، باید اشاره کنیم که تیزر پیش رو، شباهت بسیار زیادی به تصویر منتشر شده‌ی TENNA دارد و احتمالا این گوشی‌هوشمند، همان چیزی باشد که پیشتر دیده‌ایم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال