پوسته‌ی جدید تکنولوژی‌نیوز، رونمایی شد

طراحی قالب جدید تکنولوژی نیوز از اوایل اسفندماه سال گذشته آغاز شد و در طول دو ماه، با همکاری دوستان عزیزمان، آقای مسعود گلچین در بخش کد نویسی و آقای هاشم رحمانی در بخش طراحی گرافیک بالاخره امروز و با زحمات فراوانی که این دو عزیز متحمل شدند، رونمایی شد. در قالب جدید از تازه‌ترین متدهای […]

طراحی قالب جدید تکنولوژی نیوز از اوایل اسفندماه سال گذشته آغاز شد و در طول دو ماه، با همکاری دوستان عزیزمان، آقای مسعود گلچین در بخش کد نویسی و آقای هاشم رحمانی در بخش طراحی گرافیک بالاخره امروز و با زحمات فراوانی که این دو عزیز متحمل شدند، رونمایی شد.

در قالب جدید از تازه‌ترین متدهای طراحی استفاده شده و ضمن ایجاد امکانات جانبی بیشتر نسبت به قبل، سعی شده تا حجم کلی وبسایت به حداقل رسیده و جهت لود سریع و بدون مشکل سایت، در انواع دستگاه‌های موبایل، تبلت، کامپیوتر و البته انواع مرورگرها بهینه‌سازی شود.

همچنین سعی شده تا با اضافه کردن امکاناتی چون منوی موضوعات پیشرفته، سیستم مدیریت نظرات جدید (دیسکاس) و منوی کناری چند حالته به همراه امکان اشتراک‌‌گذاری ساده‌تر مطالب در شبکه‌های اجتماعی، هرچه بیشتر در جهت نیازهای شما بازدیدکنندگان سایت گام برداریم.

امیدواریم امکانات و قالب جدید مورد پسند شما قرار بگیرد.

جویای نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

با تشکر – مدیریت تکنولوژی نیوز

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال