اولین پیوند رحم در آمریکا با شکست مواجه شد

همان‌طور که می‌دانید تمامی عمل‌های جراحی و پیشرفت‌های پزشکی با موفقیت به انجام نمی‌رسد و برای موفق شدن چنین پیوندهایی به آزمایش‌های زیادی احتیاج است. براساس گفته‌های کلینک Cleveland آمریکا، اولین پیوند رحم در این کشور با شکست مواجه شد.  این پیوند در حالی با شکست مواجه شده که تنها دو هفته از عمل جراحی فرد […]

همان‌طور که می‌دانید تمامی عمل‌های جراحی و پیشرفت‌های پزشکی با موفقیت به انجام نمی‌رسد و برای موفق شدن چنین پیوندهایی به آزمایش‌های زیادی احتیاج است. براساس گفته‌های کلینک Cleveland آمریکا، اولین پیوند رحم در این کشور با شکست مواجه شد.  این پیوند در حالی با شکست مواجه شده که تنها دو هفته از عمل جراحی فرد گیرنده گذشته بود که به علت مشکلاتی که به وجود آمده دکترهای کلینیک Cleveland محبور به برداشت رحم فرد شده‌اند.

به گفته‌ی پزشکان این کلینیک، پیچیدگی‌هایی در پیوند رحم شخصی 26 ساله به نام Lindsey به وجود آمده که در روز سه‌شنبه آن‌ها مجبور به حذف این پیوند شده‌اند. انجام دادن چنین پیوندی اصلا کار آسانی نیست و پزشکان این کلینیک نیز به همین زودی دست از کار نخواهند کشید. آن‌ها بار دیگر قصد دارد پیوند رحم را در آزمایشی بر روی 10 نفر دیگر انجام دهند تا شاید روزی امید به داشتن فرزند در این افراد بیشتر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال