تکنو به زودی از گوشی هوشمند Tecno Pop 9 5G رونمایی می‌کند

شرکت تکنو موبایل، پس از موفقیت گوشی هوشمند Pop 8 که در اکتبر سال گذشته معرفی شد، آماده رونمایی از نسل جدید این سری با نام Pop 9 5G است. مراسم رونمایی رسمی این گوشی هوشمند در تاریخ 24 سپتامبر برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، بر اساس اطلاعات منتشر […]

شرکت تکنو موبایل، پس از موفقیت گوشی هوشمند Pop 8 که در اکتبر سال گذشته معرفی شد، آماده رونمایی از نسل جدید این سری با نام Pop 9 5G است. مراسم رونمایی رسمی این گوشی هوشمند در تاریخ 24 سپتامبر برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده، Tecno Pop 9 5G با قیمتی بسیار رقابتی به بازار عرضه خواهد شد و در بخش دوربین به یک سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX582 مجهز شده است. این گوشی هوشمند در هند از طریق پلتفرم فروش آنلاین آمازون به صورت انحصاری عرضه خواهد شد.

 این گوشی مجهز به پردازنده MediaTek Dimensity 6300 و حافظه رم 4 گیگابایتی است. حافظه داخلی آن نیز  64 یا 128 گیگابایت بوده و به نمایشگر 120 هرتزی مجهز است. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع 18 وات و دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (سنسور Sony IMX582) به همراه جک 3.5 میلی‌متری هدفون، NFC، فرستنده مادون قرمز، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP54)، بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos از دیگر ویژگی های احتمالی این گوشی محسوب می‌شوند. Tecno Pop 9 5G در دو رنگ متنوع عرضه خواهد شد و در جعبه آن دو کاور محافظ به عنوان هدیه قرار داده شده است.

با توجه به مشخصات فنی اعلام شده، Tecno Pop 9 5G به عنوان یک گوشی هوشمند میان‌رده با قابلیت‌های قابل توجهی معرفی می‌شود. ترکیب قیمت مناسب، طراحی جذاب و امکانات نرم افزاری پیشرفته، این گوشی را به یک گزینه جذاب برای کاربران جوان و کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند با عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستند، تبدیل می‌کند. برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.